TeppeTor Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Heisann, Håper dere kan hjelpe meg Jeg mottok i dag et nytt skjermkort fra Komplett i idag (Link). Det som skjer når jeg starter opp er at jeg får masse rare farger på skjermen (se vedlagte bilder), og jeg ser ingenting etter at windows har startet. Noen som vet hva det kan være? Er det mulig jeg har for dårlig psu? Står på komplett.no sine sider at jeg trenger 500w psu, men jeg har 550w. Specsene mine er ellers: intel q9550, med en forbedre cpu vifte 6gb ram 2 kabinettvifter 1 ssd 64gb 1 harddisk 1tb Håper noen vet hva som må gjøres På forhånd, takk Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Strøm burde ikke være noe problem. Hvis det var tillfelle, ville probleme oppstå under last. Det ser mistenkelig ut som et defekt skjermkort. Lenke til kommentar
TeppeTor Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Strøm burde ikke være noe problem. Hvis det var tillfelle, ville probleme oppstå under last. Det ser mistenkelig ut som et defekt skjermkort. Wow, dette er det andre skjermkortet jeg mottar fra komplett som er defekt.... Er det noe annet jeg kan gjøre for å feilsøke? Jeg prøvde å plugge ut alt "undøvendig" i maskinen for å sjekke om det var mangel på strøm, men det samme skjedde... Blir vel en retur til komplett IGJEN da, jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå