Hello97 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Hei jeg har bygd meg en data og jeg får bluscreen. koden er 0000124 Jeg har nettopp byttet hovedkort for jeg trodde det var noe feil med det, men det var det tydeligvis ikke siden jeg får bluescreen med en gang jeg starter, men i sikker modus så virker den helt fint jeg har : Hovedkort: Gigabyte Sniper 3 SSD : Samsung 830 series 128 GB Prosessor : intel I7 3770k Skjermkort :GTX 680 4gb phantom Minne Corsair vengeance 16GB Har prøvd: Med bare en minnebrikke En helt annen minnebrikke Uten skjermkort Oppdatert bios Byttet Hovedkortet Oppdatert Firmwaren på ssd Men ingen ting ser ut til å virke. hjelp har hatt pcen i 2 måneder uten å få spilt på den Endret 1. september 2012 av hello97 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 http://www.pcmmc.com/0xc0000124.php Ellers er det vel litt av hvert som kan forårsake det. Lenke til kommentar
Hello97 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Prøvde den linken men det sto at det var for en gamlere windows verson. prøvde også å gjennopprette og det virket no får jeg ikke bluescreen med en gang jeg startet Lenke til kommentar
Hello97 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 jeg la merke til no at når jeg laster ned oppdateringer for windows så får jeg bluescren og når jeg laster ned BF3 så får jeg bluescreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå