dustn Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei, Jeg skal selge pcen min nå fordi jeg reiser til England for studier i slutten av september. Siden jeg ikke har holdt meg oppdatert på prisutvikling i det siste er jeg interessert i å finne ut hva det er mulig å få for maskinen. Spec's er som følger: Intel i7 2600 QC 3.4Ghz Crucial m4 SSD 128GB Sata 3 Hitachi deskstar 7K3000 2TB sata 3 DVD-brenner Asus Geforce GTX 570 1280MB Corsair HX 650 PSU Asus P8Z68-V Socket 1155 BenQ 24" GL2450HM Qpad 5K laser mus Qpad MK-80 tastatur Qpad musematte Fractal design R3 Black pearl 8Gb Kingston Value ram 1333Mhz Medfølger 3-års garanti fra Digital Impuls i Oslo. Ca 2 år er igjen før den løper ut. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Du bør kunne få 50% av kjøpsverdi på pcen. Venter du med å selge den vil det dessverre ikke være noe å hente om noen få måneder : Skjermkortet er allerede utdatert med 1 generasjon. Prosessoren yter relativt bra enda men er også på vei å bli utdatert med neste generasjons Ivy Bridge. Jeg hadde startet på omtrent 60 til 70% og gått ned til maks 50% av det du ga for den, hvis ikke så er det nok bedre å la den stå til du kommer hjem igjen eller bruke den til noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå