ambisjon Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Eg var ikkje sikker på kor hen eg skulle poste dette. Det kunne like gjerne ha passe inn i Helse eller Samliv og relasjonar. Eg valde likevel å poste her. Når eg les om anabole steroidar på Wikipedia står der eit avsnitt om psykologiske effektar som steroidar ofte har. Der står at ein kan få "betydelege psykiatriske symptom, inkludert aggresjon, vald og irritabilitet". Ei anna kjelde meiner at steroidar også har innverknad på sjølvtillit. Når eg les disse påståtte effektane av steroidar, står eg igjen med inntrykket om at det fins ingen kvinneproblem i verda som steroidar ikkje kan løyse. Kan det verkeleg vere slik at anabole steroidar er svaret for gutar som manglar "alfa"-personlegheitstrekk? Endret 1. september 2012 av ambisjon Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fordi det er bra å være aggressiv, irritabel og voldelig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Anabole steroider kommer til å ødelegge livet ditt. Hold deg unna. Om du er alt for "beta" av deg, lær deg hvordan du endrer personligheten din på en naturlig måte. Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Fordi det er bra å være aggressiv, irritabel og voldelig? Du er meir kjend med eufemismane "sjølvsikker, spennande og glimt i auget". Livsrøynsle har gjort meg altfor klok til å ikkje oppdage at det er snakk om ein og same ting. Det å "ikkje bukke under i konfrontasjonar" og "stå for det du meiner" er einstydande med å vere både aggressiv og irritabel. Eg er av den personlege oppfatning at dei som er fødd med disse eigenskapane, er overrepresentert blant dei som er fødd med sin eigen naturlege dose steroidar. Eg har sett fleire venar av meg som har prøvd å forandre personlegheita sin på ein "naturleg måte". Resultata eg har sett, har vore katastrofale og patetiske. Det er openbart for meg at det ikkje ligg i naturen deira å oppføre seg utfordrande og konfronterande, og at all verda si "alfatrening" ikkje vil gjere ein skit i forskjell. Eg tenkjer at du må grave djupare for å endre disse åtferdsmønstra, og at du må ned i kroppen sin kjemi for å gjere berekraftige endringar med ekte verknad. Eg er innforstått med alle negative helseeffektar av steroidar. Eg har allereie høyrd for mange åtvaringar frå Helsedirektoratet og for mange jungelord frå gymmen til at fordømingane dykkar har noko å seie til eller frå. Eg trur ikkje at det eg skreiv no vil stoppe nokon av dokker frå å åtvare meg meir, men eg skulle helst ha sett at vi kun diskuterer kjerna i spørsmålet mitt. Blir du gjort meir attraktiv av dei personlegheitsforandringane som steroidar forårsakar? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Det tar tid å endre (kognitive) adferdsmønstre. Noen ganger flere år. At du synes folk virker patetiske når de gjør dette er kanskje fordi du vet hvordan de er til "vanlig", og derfor samsvarer ikke oppførselen deres med ditt syn på dem. Tviler på at anabole steroider vil gi deg varig "personlighetsendring". I så fall kan det bli veldig psykik avhengighetsdannende Endret 2. september 2012 av logaritmemannen Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 At du synes folk virker patetiske når de gjør dette er kanskje fordi du vet hvordan de er til "vanlig", og derfor samsvarer ikke oppførselen deres med ditt syn på dem. Eg syns dei er patetiske fordi skodespelet skinn tvers gjennom dei - både i forhold til meg og andre. Overdrivent kroppsspråk, skjøre stemmer bak tøffe ord og full redsel i møte med dei som faktisk ikkje driv skodespel. Tviler på at anabole steroider vil gi deg varig "personlighetsendring". I så fall kan det bli veldig psykik avhengighetsdannende Eg òg trur at det vil vere ein vane som kan legge beslag på helse i lengda. Eg angrar på at eg brukte ordet "berekraftig". Men eg har absolutt trua på at steroider vil forandre personlegheita di på ein måte som gjer deg meir attraktiv for kvinner. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kvinner liker ikke psykopater eller psykopatisk oppførsel. De androgyne bivirkningene ved bruk av ymse steroider fjerner alle terskler og det er garantert ikke sjarmerende. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Anabole steroider er ikke en rask løsning for å oppnå "alfa-personlighet".. Du snakker om å endre kroppens kjemiske sammensetning, som om det var en kakeoppskrift. Du har det du har, sånn er livet, lær deg å leve med det. Bivirkningene, som du har lest om, har jeg sett praksis, og det er ikke noe å trakte etter. Og de damene som gjør det, vil du ikke ha! I stedet for å prøve å jukse deg til selvtillit og pondus, burde du heller jobbe for det. Gå med rak rygg, si hva du mener, ikke frykt noen, gi faen i andres meninger om deg og aksepter deg selv som du er.. Da er du en alfa-hann! Eller så kan du sette sprøyter i ræva for å føle deg som en mann.. Samme for meg egentlig.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Det tar tid å endre (kognitive) adferdsmønstre. Noen ganger flere år. At du synes folk virker patetiske når de gjør dette er kanskje fordi du vet hvordan de er til "vanlig", og derfor samsvarer ikke oppførselen deres med ditt syn på dem. Tviler på at anabole steroider vil gi deg varig "personlighetsendring". I så fall kan det bli veldig psykik avhengighetsdannende Det mest åpenbare er den kortsiktige senkingen av terskel. På lang sikt så kan det medføre permanent senking av terskel og personlighetsforstyrrelser av relativt alvorlig karakter. Selvmord er ganske vanlig blant brukere av steroider, og mange havner i klammeri med politiet pga overnfornevnte senking av terskel. Samfunnet ser ikke spesielt blidt på at man slår ned bilister som kjører forbi deg eller ikke slipper deg inn i glidelåsfelt. Vold generelt blir er problem for mange. Endret 2. september 2012 av vidarkri Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kvinner liker ikke psykopater eller psykopatisk oppførsel. De androgyne bivirkningene ved bruk av ymse steroider fjerner alle terskler og det er garantert ikke sjarmerende. Jeg er selv diagnosert som en "adaptiv sosiopat" og ingen kvinner ser ut til å ha noen problemer med det (forteller de fleste om det når de merker tendensene). (ikke snakk om steorider forresten, bare generell diagnose) Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Det trening og sterioder gjør med mange er at de føler seg veldig ovenpå, større, sterkere enn alle andre. Det er også derfor mange av disse også blir noe sinna på byen feks. De er sikre på at de kan ta alt og alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg