007JamesBond Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei, er borte i helga og jeg kjeder meg veldig .. Så jeg ser i pc baggen min og der ligger The Sims 3 World Adventures. Jeg installerte det, med the Sims 3 og Pets allerede på pcen, og før så har det alltid vært sånn at det er det nyeste installerte som du må ha disken til, noen som vet hva jeg kan gjøre for å bytte til World Adventures fra Pets? Jeg har nemlig ikke med pets og det står at jeg må bruke den for å spille? Kan jeg bytte så jeg kan spille med World Adventures disken er altså sprøsmålet? Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Jeg hadde blitt kjempe glad hvis noen hadde svar på spørsmålet mitt :-D Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Ingen som vet om det går? Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Må bare vente til imorgen kveld eller i over imorgen da :-P Lenke til kommentar
Scoops Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Må bare vente til imorgen kveld eller i over imorgen da :-P Det stemmer at du kan alltid kun bruke discen til den sist installerte programvaren, enten det er en utvidelsespakke eller bare en stuff-pakke, uansett hva du ønsker å spille. Endret 1. september 2012 av Scoops 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå