Haze2003 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei! Er ny på DVD-Brenner markedet... Lurte på.. hvilken format jeg burde bruke?? + eller - platene? Brennern jeg skal kjøpe støtter begge formatene ja.. Lenke til kommentar
norway Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Søk på forumet , og du vill finne svar..! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 HVILKE skal jeg velge....ikke HVEM skal jeg velge Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Takk for alle positive svar.. hmz Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hva med å kjøpe en brenner som brenner begge formatene......om du da velger å kjøpe +/- plater må bli opp til deg og hvor du skal bruke platene. Det jeg mener med det er at du må ta hensyn til hvilke formater f.eks DVD spillern din støtter. Kjøper du en brenner som støtter begge formatene slipper du i hvert fall og angre på at du kjøpte "feil" format. Jeg har ingen erfaring med Plextor og DVD brenner, men Plextor´s nye 8x brenner ser spennende ut..! Lykke til med handelen! Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 http://www.pcworld.no/dataguiden/index.cfm...F9031B1F337A44B Her har du en kjøpeguide som er skrevet av folk som får betalt for å skrive artikler Det burde stå en del nyttig der. Jeg leste denne i papirutgaven av PCWORLD og det står en del om DVD+/- der. Ganske informativ artikkel! Lenke til kommentar
klo Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kjøp de platene som brenneren skriver raskest på, pleier å variere selv om brenneren skriver begge formatene betyr det ikke att den brenner begge like raskt Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Takk for alle svar!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå