Trond J. Pettersen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kirkemusikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Synes v2 er fantastisk flott - motivet, lyset og komposisjonen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dette kan du, og du kan det så godt at det bare er å "legge seg flat" Etter min mening stemmer alt, selv om valget av den keivhendte gitaristen som forgrunn var både orginalt og dristig Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dette var skikkelig stilig. Helt utrolig hva du får til utav det originalbildet, moro å se Liker nok best V1 men V2 er også veldig flott. Lyset inn fra siden gjør det hele litt magisk Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 En helt egen klasse, dette, her inne. Meget gjennomført arbeide,fra ide til det tekniske. Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Syyykt tøft bilde Likte best versjonen med gitaristen Klar sekser fra meg uten tvil. Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Falt pladask for V2. Imponerende arbeid. Lenke til kommentar
Solvip Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fantastisk flott bilde av en kirke som jeg nylig var i dåp i;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Eit flott bilde-likte alt lys/farger og komp Lenke til kommentar
Ragnar Persen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 flott igjen Trond Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 flott igjen Trond Hei igjen Ragnar, ja flott tur vi hadde. Tror ganske sikkert jeg kommer til å dra tilbake en dag, noe med naturen. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Tusen takk for de fine kommentarene. Lenke til kommentar
Trond Stenvik Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Utrolig imponerende på alle vis! Liker V1 bedre enn V2. Tøft! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 innspirerende,kjempe gøy se bildene dine,smil Lenke til kommentar
Ragnar Persen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 flott igjen TrondHei igjen Ragnar, ja flott tur vi hadde. Tror ganske sikkert jeg kommer til å dra tilbake en dag, noe med naturen. si bare fra, jeg blir gjerne med Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Et herlig bilde dette der det er helt klart v1 som blir en favoritt. Ja det var slik engang i tiden at gitarer og forsterkere ble kasta ut av kjærka. Dyktig gjort dette her. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Bare å glede seg over slike bilder, Utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg