Ph.D Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Jeg har en pc som jeg har brukt i et par måneder uten problemer. Men nå kommer jeg plutselig ikke på internett. Jeg er koblet til med utmerket signal, og det står at jeg har internett-tilgang. men jeg kommer verken inn på nettsider eller programmer som krever internett (spotify, steam, etc). Hva kan være problemet? Endret 1. september 2012 av Ph.D Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 brannmur og antivirus. Prøv å skru av de Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Det vil jeg aldri gjøre. Jeg ønsker Internett, ikke virus. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det vil jeg aldri gjøre. Jeg ønsker Internett, ikke virus. Ja vel... Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det vil jeg aldri gjøre. Jeg ønsker Internett, ikke virus. Kos deg uten internett. 1 Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Det vil jeg aldri gjøre. Jeg ønsker Internett, ikke virus. Kos deg uten internett. Du mener også at jeg skal skru av brannmur og antivirus? Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Jeg prøvde motvillig å skru av norton m/ brannmur, som forventet uten lykke. Jeg koblet pcen direkte til modemet med en kabel, og det fungerte. Men hva kan være galt med det trådløse nettet? Nettet fungerer bra for andre datamaskiner i husholdningen, så problemet må være i datamaskinen. Endret 1. september 2012 av Ph.D Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Mottar du IP (utenom 169.x.x.x), så kan du prøve winsockfix for å reparere tilkobling. Hvis du ikke mottar ipadresse (192.x.x.x eller 10.x.x.x) så kan det være feil kryptering som ligger inne hos deg. Du kan jo slette navnet på trådløsnett i PC og koble opp på nytt (legg inn ny kryptering når du får beskjed om det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå