clueless89 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei! Har rom i et kollektiv men sliter med WLAN-signalet. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe en ruter som kan ta inn det eksisterende WLAN-signalet gjennom en ny ruter? Planen er da å koble meg til dette. Tenker å kjøpe meg en AirPort express, vil denne kunne gjøre dette? Tusen takk for all hjelp og svar! ) Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Det du ser etter er en router / AP som har repeater funksjon. Let etter dette, eventuelt kan ddr-wrt være av interesse. Sjekk litt rundt på google Endret 1. september 2012 av iNzzain Lenke til kommentar
alfal Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Seriøst du er en ny medlem på dette forumet hva med og lese de 2 første sidene med tråder så finner du sikker det du trenger å vite.. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Såså alfal, det er rett at TS hadde funnet det han var ute etter med et søk.. Det var fremdeles bare et spørsmål, så la oss som orker svare svare, så kan du la være ;-) Kanskje nestemann finner svarer fortere om vi har en til tråd i databasen 1 Lenke til kommentar
alfal Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Noen "Klistret" tråder hadde sikkert ikke vert så dumt,det er mange nye brukere som stiller de samme spørsmålene og når de har fått hjelp så forsvinner de uten å hjelpe andre. Noen forslag til "klistret" dir-655 repeater repeater/bridge bridge ny router Lenke til kommentar
Dapper Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei. Har selv en linksys re1000 repeater, den funker fint hjemme hos meg. Har router i kjeller og linksysen i 2. etg. Gir god dekning og hastighet helt oppe på loftet. 1 Lenke til kommentar
clueless89 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Kan innrømme at det var litt småsløvt av meg å ikke lete litt på forhånd.. Men det jeg fortsatt ikke har funnet et fullgodt svar på er hvordan en AirPort express fra Apple fungerer til dette formålet? Vet Apple markedsfører den som både router og til dette formålet, men hvor god er den? Lenke til kommentar
mannapappa Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Bumper denne. Jeg har søkt på det som er foreslått i denne tråden, men jeg blir ikke helt klok.x Jeg tenkte først på NETGEAR Universal WiFi Range Ext. Mini , men ser at det er noen som har hatt problmer med stabilitet. Hva med den versus Linksys LINKSYS RE 1000 N-RANGE? Er det noen klokkeklare råd på hvilken jeg bør velge? Noen av disse eller noen andre? Jeg har ASUS RTNI6 trådløsruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå