Gå til innhold

Utvide eksisterende WLAN? Hjeeelp

Anbefalte innlegg

Hei!

Har rom i et kollektiv men sliter med WLAN-signalet. Det jeg lurer på er om jeg kan kjøpe en ruter som kan ta inn det eksisterende WLAN-signalet gjennom en ny ruter? Planen er da å koble meg til dette. Tenker å kjøpe meg en AirPort express, vil denne kunne gjøre dette?

Tusen takk for all hjelp og svar! :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen "Klistret" tråder hadde sikkert ikke vert så dumt,det er mange nye brukere som stiller de samme spørsmålene og når de har fått hjelp så forsvinner de uten å hjelpe andre.

Noen forslag til "klistret"

dir-655

repeater

repeater/bridge

bridge

ny router

Lenke til kommentar

Kan innrømme at det var litt småsløvt av meg å ikke lete litt på forhånd.. Men det jeg fortsatt ikke har funnet et fullgodt svar på er hvordan en AirPort express fra Apple fungerer til dette formålet? Vet Apple markedsfører den som både router og til dette formålet, men hvor god er den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne. Jeg har søkt på det som er foreslått i denne tråden, men jeg blir ikke helt klok.x

Jeg tenkte først på NETGEAR Universal WiFi Range Ext. Mini , men ser at det er noen som har hatt problmer med stabilitet. Hva med den versus Linksys LINKSYS RE 1000 N-RANGE?

Er det noen klokkeklare råd på hvilken jeg bør velge? Noen av disse eller noen andre? Jeg har ASUS RTNI6 trådløsruter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...