Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ser ikke problemet. Det er da helt sant at man må forlate Arsenal for å vinne noe. Da vi tapte mot Birmingham i CC finalen er det fordi undervurderte dem. Små lag har større sjanse for å komme lang i cuper fordi 1. De blir undervurdert av de store lagene. 2. De store lagene hviler spillere. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Poenget er at det er dårlig bruk av statistikk når rundt halvparten av de som er nevnt også har vunnet med Arsenal. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 2 timer til kamp. Er alerede nervøs som faen. Typisk at Arsenal skal snu en dårlig trend i starten på sesongen, og bøtte inn mål på alle sjangsene sine idag. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Odds: 1.90 - 3.45 - 3.90 Vi er i stor grad underdogs. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg er forbausende rolig. Sikkert fordi jeg vet at vi ikke kan vinne. Er fornøyd om vi spiller OK offensivt, skaper et par sjanser og kanskje scorer et mål. Samt at vi taper med maks 1 mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Haha. Liverpool til under 2 i odds er tidenes waste of money. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Skulle jeg satt pengene på noe av det der hadde jeg satt U. B skjer ikke. Har også penger på at Pool vinner med mer enn 3. EdIT: 3 eller mer, ikke mer enn 3 Endret 2. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Enig [med Latias]. Har faktisk gjort noe jeg veldig sjeldent gjør, og det er å spille på Arsenal-seier. Synes oddsen er vurdert feil. Har spilt på U, og at arsenal vinner med ett mål mer. Endret 2. september 2012 av Urmaker Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Yaya Toure sa at kampen han spilte sist søndag, var den vanskeligste han noensinne har spilt. Ingen tvil om at Anfield er et vanskelig sted å komme til, men på en annen side var Liverpool fryktelig dårlige hjemme i fjor, og laget er ikke styrka offensivt. Alt kan skje, selv om Liverpool på papiret er favoritter. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Typisk at det kommer til å snu for Arsenal i dag :/ Endret 2. september 2012 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Noen som vet hvor de viser Liverpool kamper i Kr.sand? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Noen som vet hvor de viser Liverpool kamper i Kr.sand? Eneste jeg vet om som viser fotball er Harvey's. Går forresten rykter om at dette er laget vårt: @GeoffArsenal: Arsenal Team Today; Mannone, Jenks, Per, Gibbs, Diaby, Arteta, Cazorla, Chamberlain, Podolski, Giroud. Walcott. Confirmed. #AFC #COYG Gir ingen mening. Diaby som stopper? Tre i forsvar? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Hva har skjedd med Vermaelen? Det laget der gir jo absolutt ingen mening. Spesielt med Gibbs og Jenks i forsvar. Edit: Hvis det er det laget som starter er det ikke vits å spille engang. Hva er det Wenger driver med? Endret 2. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 AFCAMDEN @AFCAMDEN That line up's wrong. Theo's on the bench, Vermaelen CB. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) @AFCAMDEN: That line up's wrong. Theo's on the bench, Vermaelen CB. Takk og pris. Med andre ord blir laget akkurat det jeg håpte på. Mannone Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs Arteta - Diaby Chambo - Cazorla - Podolski Giroud Endret 2. september 2012 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Elsker at Walcott har blitt benket og Ox spiller selv om Ox er en svakere spiller totalt sett. Er redd for høyresiden vår. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Confirmed #LFC team: Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Allen, Sahin, Gerrard, Sterling, Borini, Suarez. Arsenal.com @Arsenal Arsenal: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Cazorla, Arteta, Diaby, Oxlade-Chamberlain, Giroud, Podolski. Subs: Koscielny, Martinez, Santos, Ramsey, Coquelin, Gervinho, Walcott. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fint lag. Akkurat det jeg tippa på. Nervøs nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Benken til Liverpool: Jones, Carragher, Shelvey, Downing, Henderson, Kelly, Coates Benken til Arsenal: Martinez, Koscielny, Santos, Ramsey, Coquelin, Gervinho, Walcott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå