Populært innlegg 321321321321 Skrevet 2. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 2. september 2012 SOLEKLART RØDT FFS. Noe av det mest tåpelige jeg har lest her inne på en stund. Knallgod takling. Klart på ball. At "Verminator" får skrubbsår er bare sånt som skjer. Knallgod takling med strakt ben og knottene først, bakfra. Har sett den igjen nå, og enig i at rødt hadde vært strengt, så la meg endre det til et soleklart gult. Sorry, men det er en idiotisk takling fra en frustrert Capt. Fantastic som forøvrig var rimelig rævva idag. Takk for kampen og de tre poengene. 10 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Skal vi se... Etter en førsteomgang krydret med personlige feil synes jeg vi gjør en grei til bra andreomgang. Vi er veldige heldige på 0-1 at Mertesacker ikke blir utvist og vi får straffe i mot. 1-1 og 11 mot 10 i 40 minutter ville ha snudd kampen totalt på hodet. Tror dog at det er "ulv ulv" Suarez som gjør at vi slipper unna. Etter akkurat denne situasjonen dog ser vi veldig komfertable ut. Må bare kommentere forsvaret litt siden alle hyper denne 0'en som ble holdt. Annet enn straffen vi skulle hatt i mot var det flere skumle cornere fra Pool. Spesielt en av disse skulle Agger ha satt. Det var også flere sitausjoner der pool slipper til for lett. I hovedsak via Sterling på høyre, men også Gibbs var ute av posisjon et par ganger som skapte enorme rom på venstre. Det skal jo sies at vi mangler 2/4 av de faste. Så blir det spennende å se hvor lenge Vermaelen er ute. Heldivis landslagspause, så han har 2 uker på seg. Anyway, for tidlig å friskmelde forsvaret, selv om vi kanskje er litt mer komfertable på defensiv dødball. Vermaelen var forøvrig konge. Mannone - 6 Gjør en ok kamp. Har en meget god redning på et langskudd av Shelvey, men slurver det neste til ved et par situasjoner. Ser ikke ut til at han er helt komfertabel med lange og høye baller i feltet. Gibbs - 6 Grei defensiv og god med offensiv i dag. Er ute av posisjon et par ganger, men har generelt grei kontroll. Må jobbe med innleggene sine. Tror samtlige var flere meter for høye og for lange. Men altså generelt, tror han blir en god og fast venstreback for oss. Vermaelen - 8 Konge hele kampen. Har et par enormt viktige klareringer og taklinger. Bryter også spillet som gjør at vi scorer 1-0. Gjør knapt feil. Mertesacker - 4 Burde vært utvist. Mistet tellingen over antall feilpasninger. Ellers er han god på hodet og leser spillet bra. Viser at fart er hans store svakhet ved flere anledninger. Knall takling på ballen i feltet i det Sterling fosser gjennom. Jenkinsin - 5 Håpløs førsteomgang, men spiller seg stort opp. Må jobbe med innleggene sine. Kan bli en ok squadplayer for oss denne sesongen, men er ikke overbevist om han kan ta over for Sagna etter denne sesongen. Arteta - 7 Gjør generelt en god defensiv jobb, men også han gjorde mye rart med pasningene sine. Virker litt hemmet over rollen som defensivt anker. Allen på andre siden så mye bedre ut. Diaby - 8.5 Vår beste i dag synes jeg. Gjør det godt både defensivt og offensivt og virker ikke så treg i dag som han gjorde mot Stoke. Har Wenger gjort en genistrek ved å ikke erstatte Song? Setter spørsmålstegn ved skadehistorikken hans. Cazorla - 8 et mål og en assist. Strør om seg med fantastiske pasninger. Mister dog ballen ved en del anledninger samt en del dårlige pasninger. Generelt bra dog. Blir veldig viktig for oss denne sesongen. Oxlade-Chamberlain - 5 Svak. Får ikke til noen ting og må ut med skade midt i andre omgang. Viser at han ikke er klar for fast spill på dette nivået enda. Sterling var flere hakk bedre og eide rett og slett oksen i flere situasjoner. Giroud - 3 Søppel. Det er alt jeg har å si. Virker kanskje usakelig, men Giroud ser rett og slett elendig ut. Misset på 2-3 gigasjanser i dag. Jada, han kommer seg i disse posisjonene, men han klarer jo ikke treffe en låvedør. Er også veldig treg til bens. Se f.eks situasjonen med Enrique på slutten. Podolski - 8 1 goal og 1 assist. Spiller meget bra på kanten i dag. Trekker innover og gir Gibbs rom. Meget bra samspill med Gibbs og Cazorla. Står frem som et meget godt kjøpt etter et dårlig EM. Innbyttere: Ramsey - Synes han ser ok ut. Har ikke like mye press på seg nå med Cazorla inn og Diaby tilbake. Med matching fremover så kan han kanskje bli en bra squadplayer. Setter spørsmåltegn ved at han ble satt ut på kanten. Santos - Så veldig lite til ham. Forøvrig ingen kommentar. Fin backup, men ser ut til å ha blitt omskolert til kantspiller. Kort oppsummert: Vi fremstår bra, spesielt i midtbaneleddet. Podolski gjør det utmerket i sin kantposisjon. Ellers lyver resultatet litt. U hadde vært fair mtp situasjonene nevnt ovenfor. Vi er litt heldige i dag. Endret 2. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 "Luis Suarez's stats against Arsenal: 8 dives, 4 screams, 19 floor-rolls, 14 gestures to Howard Webb, 5 big teeth, 10 shots, 0 goals." 3 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Giroud - 3 Søppel. Det er alt jeg har å si. Virker kanskje usakelig, men Giroud ser rett og slett elendig ut. Misset på 2-3 gigasjanser i dag. Jada, han kommer seg i disse posisjonene, men han klarer jo ikke treffe en låvedør. Er også veldig treg til bens. Se f.eks situasjonen med Enrique på slutten. Seriøst Benbjo: Giroud vant veldig mange hodedueller mot Skrtel og Agger. Bevegelsene hans skapte rom for Podolski, Cazorla og Chamberlain. Blant annet åpnet han et helt gigantisk rom med et nydelig løp slik at Cazorla kunne løpe inn i det rommet og frigjøre Podolski. Og det var kun 1 skikkelig gigamulighet (igjen har vi en annen definisjon på ordet giga tydeligvis) Giroud hadde og den blåste han til helvete. Burde ha spilt til Gibbs og skaffet seg selv en assist og Arsenal et mål. Er dog enig i at han ikke ser litt tung ut. Er nok ikke helt 100% matchfit ennå og mtp. hvor lite støtte han får fra midtbanen og Cazorla så blir jobben hans veldig veldig vanskelig. Han trenger tid. Forhåpentligvis så løsner det etterhvert, men pdd. så er det kun tid jeg mener han trenger før han blomstrer for oss. Edit: Forøvrig så irriterer det meg at han ikke blir spilt på styrkene sine. Var ikke et eneste kvalitetsinnlegg mot han og de nesten tosifrede løpene han tar blir ikke plukket opp til tross for at det er veldig smarte. Gleder meg til Wilshere er tilbake med langpasningene sine. Endret 2. september 2012 av Stefan_B 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Svakeste jeg har sett fra Gerrard på lenge, og Suarez viser seg frem på sin ekkleste side. Hadde håpet han hadde sluttet med slikt tøv. Positivt: Allen, Shelvey, Sterling, Enrique. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fantastisk med cleen sheet å og tre poeng! Herlig å se Diaby i godt slag igjen. Veldig flott teknikk på fyren, Forøvrig nydelig takling av Gerrard. Er ikke en gjeng med jenter utpå der. Please. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Alltid digg når motstander-laget's supportere mobber deg etter favorittlaget ditt spillte en elendig kamp Er godt vandt med det, til tross for at jeg er en Brann og Liverpool supporter. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Er vant til det jeg også. Alle vennene mine VAR United supportere før. Nå er halvparten United supportere og halvparten Barca supportere Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 SOLEKLART RØDT FFS. Noe av det mest tåpelige jeg har lest her inne på en stund. Knallgod takling. Klart på ball. At "Verminator" får skrubbsår er bare sånt som skjer. Knallgod takling med strakt ben og knottene først, bakfra. Har sett den igjen nå, og enig i at rødt hadde vært strengt, så la meg endre det til et soleklart gult. Sorry, men det er en idiotisk takling fra en frustrert Capt. Fantastic som forøvrig var rimelig rævva idag. Takk for kampen og de tre poengene. Lett å se at gode sklitaklinger ikke blir mottatt på den måten de ble før. Nå er alt farlig. Kan knapt begå en takling uten at det skrikes på frispark eller kort. Du må gjerne opplyse meg her, men står det i skrift form noen plass at strakt ben i en takling som faktisk går etter bakken, og rent på ball skal straffes med gult kort? I såfall, har du helt rett. Knottene først skal jeg ikke si noe sikkert på da jeg kun har sett situasjonen mens kampen gikk. Mener mener vitterlig at han bøyde foten ned slik at fotsålen ikke pekte rett mot Vermaelen. Ble det blåst frispark eller vinket innkast forøvrig? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 SOLEKLART RØDT FFS. Noe av det mest tåpelige jeg har lest her inne på en stund. Knallgod takling. Klart på ball. At "Verminator" får skrubbsår er bare sånt som skjer. Knallgod takling med strakt ben og knottene først, bakfra. Har sett den igjen nå, og enig i at rødt hadde vært strengt, så la meg endre det til et soleklart gult. Sorry, men det er en idiotisk takling fra en frustrert Capt. Fantastic som forøvrig var rimelig rævva idag. Takk for kampen og de tre poengene. Lett å se at gode sklitaklinger ikke blir mottatt på den måten de ble før. Nå er alt farlig. Kan knapt begå en takling uten at det skrikes på frispark eller kort. Du må gjerne opplyse meg her, men står det i skrift form noen plass at strakt ben i en takling som faktisk går etter bakken, og rent på ball skal straffes med gult kort? I såfall, har du helt rett. Knottene først skal jeg ikke si noe sikkert på da jeg kun har sett situasjonen mens kampen gikk. Mener mener vitterlig at han bøyde foten ned slik at fotsålen ikke pekte rett mot Vermaelen. Ble det blåst frispark eller vinket innkast forøvrig? Ble innkast og forøvrig ingen som reagerte noe særlig på det. Annet enn Vermaelen som forståelig nok ble litt forbanna. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Alltid digg når motstander-laget's supportere mobber deg etter favorittlaget ditt spillte en elendig kamp Er godt vandt med det, til tross for at jeg er en Brann og Liverpool supporter. Det heter vel ikke "til tross for", men "i og med at"? 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ellers lyver resultatet litt. U hadde vært fair mtp situasjonene nevnt ovenfor. Vi er litt heldige i dag. Tull og vås. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ellers lyver resultatet litt. U hadde vært fair mtp situasjonene nevnt ovenfor. Vi er litt heldige i dag. Tull og vås. Javel? Spent å se argumentene dine istedenfor å poste tull selv Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Javel? Spent å se argumentene dine istedenfor å poste tull selv Måten vi ser på stort sett alt som har med fotball og Arsenal å gjøre er så fundamentalt forskjellig at jeg ikke ser noen grunn til det. Jeg orker rett og slett ikke å bruke tid på det nå, da jeg føler jeg har bedre ting å ta meg til. Jeg burde ikke postet mitt første svar uten å være forberedt på å backe det opp, så jeg beklager det. Endret 2. september 2012 av Atald 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Javel? Spent å se argumentene dine istedenfor å poste tull selv Måten vi ser på stort sett alt som har med fotball og Arsenal å gjøre er så fundamentalt forskjellig at jeg ikke ser noen grunn til det. Jeg orker rett og slett ikke å bruke tid på det nå, da jeg føler jeg har bedre ting å ta meg til. Jeg burde ikke postet mitt første svar uten å være forberedt på å backe det opp, så jeg beklager det. Så du mener at vi ikke er heldige som ikke får Mertesacker utvist på stillingen 0-1 og straffe i mot? Det er dette jeg snakker om, at vi er litt heldige som ikke får han utvist og må spille med 10 mot 11 i nesten 40 minutter. Tvilsomt at vi hadde vunnet da. Ville hvertfall blitt uhyre mye vanskeligere. Det kunne fort nemlig skjedd. Den eneste grunnen til at Liverpool ikke får straffe i den situasjonen er at "ulv ulv" Suarez kaster seg i overkant teatralsk. Hadde Mert ikke holdt ham der ville han antagelig rukket frem til ballen på blank goal. Noter deg at jeg ikke sier at vi spiller ræva og er heldige som vinner fordi vi blir rundtspilt. Vi spilte forholdsvis bra. Spesielt i andre omgang der vi stort sett hadde full kontroll. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Herlig bilde fra dagens kamp. 4 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Javel? Spent å se argumentene dine istedenfor å poste tull selv Måten vi ser på stort sett alt som har med fotball og Arsenal å gjøre er så fundamentalt forskjellig at jeg ikke ser noen grunn til det. Jeg orker rett og slett ikke å bruke tid på det nå, da jeg føler jeg har bedre ting å ta meg til. Jeg burde ikke postet mitt første svar uten å være forberedt på å backe det opp, så jeg beklager det. Så du mener at vi ikke er heldige som ikke får Mertesacker utvist på stillingen 0-1 og straffe i mot? Det er dette jeg snakker om, at vi er litt heldige som ikke får han utvist og må spille med 10 mot 11 i nesten 40 minutter. Tvilsomt at vi hadde vunnet da. Ville hvertfall blitt uhyre mye vanskeligere. Det kunne fort nemlig skjedd. Den eneste grunnen til at Liverpool ikke får straffe i den situasjonen er at "ulv ulv" Suarez kaster seg i overkant teatralsk. Hadde Mert ikke holdt ham der ville han antagelig rukket frem til ballen på blank goal. Noter deg at jeg ikke sier at vi spiller ræva og er heldige som vinner fordi vi blir rundtspilt. Vi spilte forholdsvis bra. Spesielt i andre omgang der vi stort sett hadde full kontroll. Og nettopp, hadde han ikke vært "ulv ulv" så hadde ikke Mertesacker fått det første gule kortet. Osv. Det er helt teit å sitte å snakke sånn. Ok, vi var noe heldige akkurat der, men jevnt over så buttfucka vi dem. Ferdig snakka. 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Når skulle de få straffe? Jeg så på kampen idag sammen med kompisene mine som heier på Liverpool, de var enige og synes at det var ikke en eneste straffe Liverpool skulle ha fått. Liverpool tapte fortjent, Arsenal vant fortjent. Men kampen var jevnt og god, som kunne ha slått i begge veier. Men Arsenal trakk det lengste strået. That's it. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ang det med straffe. Alle i studioet var jo enig i at Suarez skulle ha fått straffe når han ble holdt igjen av Per? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ang det med straffe. Alle i studioet var jo enig i at Suarez skulle ha fått straffe når han ble holdt igjen av Per? Neppe noen som hadde klagd om det ble dømt straffe der. Dommerne er vant med at han filmer og diver som en gris, og når han faller på den måten han gjør (overspill så til de grader!) så ser det ut som en dive. suarez har rett og slett ødelagt veldig mye for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå