Christiαno Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Godt å se at Mannone får utfordringer, og klarer å få ballen unna og holde nullen. Men det blir uansett godt å få Szczesny tilbake etter landslagspausen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ja ja, Liverpool for trøste seg med at de spiller bedre mot topplag. 2 mål på tre kamper lover ikke akkurat topp fem for Arsenal. 3 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Shelvey skikkelig parkert, litt morsomt. Jeg forstår heller ikke hvorfor Giroud får så mye pepper, jeg liker den trioen der. Og de kommer mest saynnslig bare til å bli bedre. Bedre mot topplag? Hva i alle dager skal det bety? Endret 2. september 2012 av Everket 1 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Ja ja, Liverpool for trøste seg med at de spiller bedre mot topplag. 2 mål på tre kamper lover ikke akkurat topp fem for Arsenal. Det er hvertfall bedre enn 1 poeng, -5 i målforskjell og 17. plass etter 3 kamper. Endret 2. september 2012 av Kleivis 6 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Herlig med 3 poeng. Liverpool var mye dårligere enn jeg hadde drømt å håpe på. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kjempe mye bedre, med litt hjelp fikk dere tre og ikke et poeng i dag Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Sa virkelig Lundekvam at Mertesacker skulle vært utvist? Virkelig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fordi han burde ? 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 For hva da? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Kjempe mye bedre, med litt hjelp fikk dere tre og ikke et poeng i dag Ser ikke at vi fikk noe hjelp jeg. Vi ville ha vunnet med 1 mål uansett. 1 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Er jo ikke veldig skummelt på slutten når 'Pool jakter mål, og det beste alternativet de har å kaste inn er Downing.. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Benbjo og et par andre (dere veit hvem dere er), jeg forventer faktisk en unnskylding for at dere har spredd dårlig energi her. 2 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ja 1 poeng var jo maks av det vi kunne klare idag. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Sa virkelig Lundekvam at Mertesacker skulle vært utvist? Virkelig? Straffesituasjonen. Oppsummerer greit i studio nå Edit: Jeg skal skrive en litt lengre post om kampen i dag. Endret 2. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 JADDA!!! Var en tur på jobb i et par timer, så fikk ikke sett kampen, annet enn VGLive på mobilen innimellom. Hører Jenkinson og Mert var håpløse, så da er det imponerende at vi holder nullen. Herlig at både Podolski og Cazorla endelig åpner målkontoen. Tror jeg må slutte å se kamper, for vinner vi... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 For hva da? For å ha holdt igjen Suarez og skulle dermed hatt straffe i mot og sitt andre gule kort? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 SOLEKLART RØDT FFS. Noe av det mest tåpelige jeg har lest her inne på en stund. Knallgod takling. Klart på ball. At "Verminator" får skrubbsår er bare sånt som skjer. Dårlig kamp. Nok en gang personlige feil som avgjør. Reina og Gerrard defensivt i dag. Agger/Skrtel mot WBA. Reina mot Hearts og spesielt Skrtel mot City. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Benbjo og et par andre (dere veit hvem dere er), jeg forventer faktisk en unnskylding for at dere har spredd dårlig energi her. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Per er heldig som ikke blir utvist og gir bort straffe. Kampen ville selvfølgelig blitt anderledes med 1-1 og 11 vs. 10. Det var hvertfall veldig mye klarere enn Agger mot Long. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Jeg må bare si at jeg er utrolig stolt over Diaby. Har et spesielt bånd til ham (derav avataren min). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå