Stefan_B Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 SOLEKLART RØDT FFS. Var jo på ballen. Gult for recklessness kanskje Burde vært soleklart gult. Man går ikke inn som det der.. er dog ikke første gangen Gerrard har gjort det der. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Haha, er ikke rødt kort bare fordi han får skrubbsår. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Huddlestone fikk da rødt for en takling som ganske mildere enn Gerrard sin. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skjer med at folk er så sykt pinglete nå til dags? Er ikke i nærheten av rødt kort. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 God kamp av Lukas! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skjer med at folk er så sykt pinglete nå til dags? Er ikke i nærheten av rødt kort. Er ikke rødt, men det er gult. Det er en hodeløs takling. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Haha, er ikke rødt kort bare fordi han får skrubbsår. Jeg så to bein i lufte, strakt bein, knotter, bakfra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Giroud er så absurd dårlig. Fy faen 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skjer med at folk er så sykt pinglete nå til dags? Er ikke i nærheten av rødt kort. Er ikke rødt, men det er gult. Det er en hodeløs takling. Enig. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Giroud får en scoring nå på slutten! Hadde da blitt en perfekt aften Lenke til kommentar
Everket Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Southampton rundspilte Man City til tider, holder en knapp på the Saints! I see what you did there. Jo det er ganske tåpelig å dra endelige konklusjoner, men det er jo ikke akkurat det jeg gjør. Heller observasjoner etter hver runde. City har enda ikke har spilt en bra kamp. De har rett og slett vært elendig etter 3 kamper og sluppet inn mye mål. Jeg var veldig optimitsk på liverpools vegne etter sist kamp, i dag not so much. Blir forøvrig spennende å se om sotuhampton kan gjennskape noe av innsatsen mot det andre manchester laget. Men jeg tror heller det var city som var svake. Veldig glad for at Hazard og Cazorla havnet i pl. Endret 2. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
sector Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Du verden så tannløse Liverpool er foran mål!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Vermaelen! Fantastisk klarering! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Southampton rundspilte Man City til tider, holder en knapp på the Saints! I see what you did there. Jo det er ganske tåpelig å dra endelige konklusjoner, men det er jo ikke akkurat det jeg gjør. Heller observasjoner etter hver runde. City har enda ikke har spilt en bra kamp. De har rett og slett vært elendig etter 3 kamper og sluppet inn mye mål. Blir forøvrig spennende å se om sotuhampton kan gjennskape noe av innsatsen mot det andre manchester laget. Men jeg tror heller det var city som var svake. Veldig glad for at Hazard og Cazorla havnet i pl. City vinner kamper på tross av at de spiller under par, mener det sier litt om nivået deres. Tipper det står mellom Manchester lagene og Chelsea i år. Får en Southampton fan på besøk i dag, blir moro! Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg er en av de som tror Giroud kommer seg og blir meget god for Arsenal. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Suarez er rett og slett en elendig avslutter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Lurer på om wenger nekter å spille Walcott så lenge han ikke signerer ny kontrakt. Støtter ham i det forøvrig Bra redning av Mannone! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg er en av de som tror Giroud kommer seg og blir meget god for Arsenal. Samme her. Måten han åpnet rom for Cazorla og Podolski på første målet var herlig. Han har mange latterlig gode bevegelser, men pdd. ingen som klarer å se de. Samtidig som de gangene han blir sett og mottar ballen så har han ikke helt funnet beina sine ennå, men det kommer etterhvert. Giroud kommer til å bli god for oss. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg er en av de som tror Giroud kommer seg og blir meget god for Arsenal. Helt enig. Han beveger seg bra og kommer til muligheter. Når det først løsner så tror jeg han vil score mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå