Gå til innhold

PL 02.09.12: Liverpool - Arsenal

Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Southampton rundspilte Man City til tider, holder en knapp på the Saints!

I see what you did there. Jo det er ganske tåpelig å dra endelige konklusjoner, men det er jo ikke akkurat det jeg gjør. Heller observasjoner etter hver runde. City har enda ikke har spilt en bra kamp. De har rett og slett vært elendig etter 3 kamper og sluppet inn mye mål.

Jeg var veldig optimitsk på liverpools vegne etter sist kamp, i dag not so much.

Blir forøvrig spennende å se om sotuhampton kan gjennskape noe av innsatsen mot det andre manchester laget. Men jeg tror heller det var city som var svake.

Veldig glad for at Hazard og Cazorla havnet i pl.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Southampton rundspilte Man City til tider, holder en knapp på the Saints!

I see what you did there. Jo det er ganske tåpelig å dra endelige konklusjoner, men det er jo ikke akkurat det jeg gjør. Heller observasjoner etter hver runde. City har enda ikke har spilt en bra kamp. De har rett og slett vært elendig etter 3 kamper og sluppet inn mye mål.

Blir forøvrig spennende å se om sotuhampton kan gjennskape noe av innsatsen mot det andre manchester laget. Men jeg tror heller det var city som var svake.

Veldig glad for at Hazard og Cazorla havnet i pl.

City vinner kamper på tross av at de spiller under par, mener det sier litt om nivået deres.

Tipper det står mellom Manchester lagene og Chelsea i år.

Får en Southampton fan på besøk i dag, blir moro!

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som tror Giroud kommer seg og blir meget god for Arsenal.

Samme her. Måten han åpnet rom for Cazorla og Podolski på første målet var herlig. Han har mange latterlig gode bevegelser, men pdd. ingen som klarer å se de. Samtidig som de gangene han blir sett og mottar ballen så har han ikke helt funnet beina sine ennå, men det kommer etterhvert. Giroud kommer til å bli god for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...