Urmaker Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 14:30 Forventa startoppstilling for Arsenal: Sczcesny Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Gibbs Arteta - Diaby Cazorla Walcott - Giroud - Podolski Man to watch: Diaby. Alltid god mot Liverpool. Hadde forresten vært herlig og sett Arshavin. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 3-0 til Arsenal. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Tror Walcott benkes og Gervinho starter. Evt Poldi/Giroud benkes med en av de på topp og Walcott/Gervinho på kant. Polakken er vel fortsatt skadet? Ellers er vel laget slik vi kan forvente. Uansett, tror vi går på en real smell her. 3-0 og krisen fortsetter Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål. Endret 1. september 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Det tviler jeg på skjer. Tipper det blir 3-1 til pool. Jeg klarer som regel ikke å forutse at vi taper, men dere virker sterke i år, og Anfield er et vanskelig sted å spille. Kan bli en spennende midtbaneduell. Gervinho var dårlig sist. Du skal ikke se bortifra at Walcott starter. Szcz skulle ha test i går og i dag. Har du hørt noe nytt? Viktig at han spiller. Han var helt rå sist vi spilte på anfield. Tror fortsatt Podolski og Giroud begge starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Første 3 poenger til Liverpool dette. Sahin og Suarez netter. Blir trivsel. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 2-1 Arsenal. Signert Cazorla og Gibbs. Book it. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det tviler jeg på skjer. Tipper det blir 3-1 til pool. Jeg klarer som regel ikke å forutse at vi taper, men dere virker sterke i år, og Anfield er et vanskelig sted å spille. Kan bli en spennende midtbaneduell. Gervinho var dårlig sist. Du skal ikke se bortifra at Walcott starter. Szcz skulle ha test i går og i dag. Har du hørt noe nytt? Viktig at han spiller. Han var helt rå sist vi spilte på anfield. Tror fortsatt Podolski og Giroud begge starter. Ikke hørt noe mer, nei. Gervinho var dårlig fordi han spilte mye på høyrekanten. Han er best på venstre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Setter 100 spenn på 0-0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Setter 100 spenn på 0-0. Jeg ønsker å se bevis for dette. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 2-0, Liverpool. Suarez, selvmål Per. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Kan poolgutta/-jenta sette opp en forventa lagoppstilling? 2-0, Liverpool. Suarez, selvmål Per. Tviler på at Per spiller. Viktig å ha hurtighet mot spillere som Suarez, og Kos er friskmeldt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål. Vi bør aldri være fornøyd med et tap. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål. Vi bør aldri være fornøyd med et tap. Hvis vi ikke taper med for mye og mot et lag som er bedre, så jo. Tap med 1 mål er helt greit. Vi skal være fornøyde med det. 1 poeng er maks uttelling på anfield med den stallen vi har og den formen vi er i Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Tap er jo aldri greit, Benbjo. Det er bare en realitet. Arsenal er ikke gode nok til å unngå tap. Men det er aldri OK å tape. Endret 1. september 2012 av MartinF 1 Lenke til kommentar
Qake Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tenker meg det blir en jevn kamp. 1-0 til Liverpool. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 I CL er det ok å tape 2-1 hvis man har vunnet 1-0 hjemme. Et ettmålstap er alltid ok, for da vet man at det var jevnt og man kan forbedre de små tingene som gjorde at man tape til neste gang. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål. Vi bør aldri være fornøyd med et tap. Hvis vi ikke taper med for mye og mot et lag som er bedre, så jo. Tap med 1 mål er helt greit. Vi skal være fornøyde med det. 1 poeng er maks uttelling på anfield med den stallen vi har og den formen vi er i Så viss vi taper med 1 mål imorgen kommer vi til å høre null syting fra deg? Bullshit.. 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Tap med 1 mål i ligaen er aldri noe man skal være fornøyd med, men det vil selvsagt skje fra tid til annen. Maks uttelling er som alltid 3 poeng også. CL er selvsagt noe helt annet. Endret 1. september 2012 av Atald Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er redd vi kan gå på en smell i denne kampen. Synes Liverpool gjorde en god kamp mot Manchester City. De overrasket meg faktisk. Spiller de på samme nivået som i den kampen taper vi. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål. Vi bør aldri være fornøyd med et tap. Hvis vi ikke taper med for mye og mot et lag som er bedre, så jo. Tap med 1 mål er helt greit. Vi skal være fornøyde med det. 1 poeng er maks uttelling på anfield med den stallen vi har og den formen vi er i Så viss vi taper med 1 mål imorgen kommer vi til å høre null syting fra deg? Bullshit.. Hvis vi spiller bra så skal jeg ikke si noe. Ta tapet mot Chelsea for et bare år siden. Vi tapte 2-0, men spilte bedre enn dem hele kampen. Da sa jeg ingenting. Look it up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå