mobilen.no Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Huawei Ascend G 600 har alt, unntatt et merkenavn som gir status i Norge. Sniktitt: Huawei Ascend G 600 Lenke til kommentar
hunders1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noken som veit når Jelly Bean kommer på Galaxy SIII? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noken som veit når Jelly Bean kommer på Galaxy SIII? Ganske snart ifølge Samsungs IFA-presentasjon. BTW! Feil tråd å spørre i! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noken som veit når Jelly Bean kommer på Galaxy SIII? Hva i alle dager fikk deg til å spørre om dette i denne tråden??? Lenke til kommentar
Geeza Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Noken som veit når Jelly Bean kommer på Galaxy SIII?Hva i alle dager fikk deg til å spørre om dette i denne tråden??? Ja, man kan undres! Det mangler bare at det kommer noen eplekjekke og anklager amobil for favorisere droid'er fremfor epler nå så er vi i mål :-) I et forsøk på å nærme meg saken. Jeg er etter en drøy måneds bruk veldig fornøyd med min Ascend P1. Har fra starten av vært skeptisk/spent på kvalitet, men foreløpig ser det veldig bra ut. Endret 1. september 2012 av Geeza Lenke til kommentar
jarleryd Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noken som veit når Jelly Bean kommer på Galaxy SIII? Kjenner jeg Samsung rett, kommer det neste skuddår. Jeg har Galaxy Nexus og har ventet meg "grønn" på Jelly Bean. Den skulle ha kommet for fllere måneder siden. Skikkelig dårlig!!!! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Skjønner ikke problemet med oppdateringer, det er bare å root`e og installere den custom rom man måtte ønske. Det er ikke vanskeligere enn det. Gode forklaringer og framgangsmåter er det også, bare pass på å finn rett ROM til din telefon så går nok alt bra. Alt av viktig innhold synces hos Google uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg