fotogigen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Mitt landskap :=) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det er nok deg og ditt landskap og dette håper jeg virkelig du skal fortsette med. Det settes nemlig veldig pris på å få nyte disse sjølandskaper fra andre siden av sørlandet :-) Nok en gang ett flott bilde fra deg. Fantastisk hvordan det skummende vannet renner av stenene i forkant av bildet. Vakkert ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Helt enig i alt J2 sier. I tillegg så er det jo en stor gave å kunne være der en trives best Ville muligens hatt et ørlite kutt i toppen for å få fremhevet horisonten mer. Men det er mulig det ser sånn ut her pga. høyden min PC er plassert i Gleder meg til flere levende havbilder Endret 1. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dette er også "mitt" landskap, så dette liker jeg Veldig bra tekniosk gjennomført. Overrasket ver de gode detaljene i forgrunnen med f/6.3. Og igjen viser Nikon seg fram med sin utrolige gode gjenngivelse, selv med så høy ISO. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 'Ditt landskap' er utrolig vakkert fremstillet her på bilde! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :=) Lenke til kommentar
Ørjan Rapp Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Lukkertid og vann i bevegelse er et sånt evig tema, men dette ble bare helt rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg