RTH666 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Når jeg åpner ny fane i Firefox så kommer jeg inn på søkeside fra Babylon og det kommer opp ett lite babylonmerke til høyre litt nedenfor adresselinjen.. Jeg har ikke peiling på hvor baylon kommer fra og jeg finner det ikke i listen over installerte programmer men jeg vil gjerne ha den bort. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg leste en artikkel i itavisen her om dagen: http://www.itavisen.no/901131/beskytter-piratene-gratis Veit ikke hvordan du fjerner det fra maskina, men nede i komentarfeltet er det noen som har skrevet: Gå til: about:config med firefox, søk "Babylon". Du får opp en del ting, sett verdi til "false" på alle. Blir vel ikke slettet, men legger iallefall ikke så lett merke til det. Håper det var til hjelp. 1 Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Takk for tipset. Ble iallefall borte :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå