Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Ingen signal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med at skjermkortet ikke fungerer? Går ikke viftene? Ingen signal til skjerm kan skyldes så mangt, ikke bare defekt/ikkefungerende skjermkort.

Hva består maskinen av? Du har koblet en 24 pins og en 8pins kabel til hovedkortet, plassert et korrekt antall spacere mellom hovedkortet og kabinettveggen og sørget for at minnebrikkene sitter der de skal og som de skal?

Lenke til kommentar

Hva mener du med at skjermkortet ikke fungerer? Går ikke viftene? Ingen signal til skjerm kan skyldes så mangt, ikke bare defekt/ikkefungerende skjermkort.

Hva består maskinen av? Du har koblet en 24 pins og en 8pins kabel til hovedkortet, plassert et korrekt antall spacere mellom hovedkortet og kabinettveggen og sørget for at minnebrikkene sitter der de skal og som de skal?

Ja.

Den består av:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638132#accessories

CRosair GS800

EVGA 670

AMD Phenom II X6

Kingston Hyper DDR3 RAM

Intel SSD 180 GB

Og et vanelig cd rom

Lenke til kommentar

Ta en titt på esken til hovedkortet for å finne ut av hvilken BIOS-versjon kortet kom med. For FX-8150 behøver man ver. 0813. Jeg regner med kortet kommer med denne eller senere versjon, men det er ikke alltid godt å si.

Jeg finner det ikke -.- Men det er helt nytt...

Lenke til kommentar

Ved nærmere ettertanke så er det ikke sikkert det står noen info om BIOS-versjon på esken. Uansett, såvidt jeg kan skjønne så kommer kortet med BIOS-versjon 0813 eller senere så det skal være støtte for FX-8150 out of the box, men det hadde likevel vært interessant å funnet ut av hvilken versjon som ligger på kortet.

Hva med avstandsstykker/spacere og minnebrikker? Du er sikker på at alt er korrekt plassert?

Har du forresten prøvd å søke manuelt etter tilkoblingstype på skjermen du bruker? Ikke alle detekterer dette automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...