karoald Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ut mot havet 3 Bildet er fjernet. Beskrivelse: ........................................................................................ Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Her også en fin fin stemmning;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nydelig stemningsbilde fra havet. En fin ro over bildet Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ja, vakkert bilde. Nydelige varme farger og myke overganger. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nydelig stemning og herlige farger Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Tusen takk alle-det var ein fin kveld på stranden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg