Aspiranten Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Gjeeeespemåned... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 September blir en veldig bra måned. Torchlight 2, Borderlands 2 og Mists of Pandaria Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hmm, Borderlands 2 og Torchlight 2 blir nok mest interessant. Sherlock kunne jo vært greit også. Secret Files 3 er det ikke noe hastverk med! (Har fått adventure-overdose i det siste...) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Er nok kun Baldors gate som virker spennende for min del, Gw har alt kommet og War of the roses kommer ikke ut før neste måned. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Gamer.no gleder seg altså ikke til Torchlight 2 , merkelig,,,, Jovisst, men lanseringsdatoen for Torchlight II ble kunngjort etter at denne artikkelen ble forhåndspublisert fredag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 ...Torchlight II lanseringsdato ble kunngjort Fredag 31 aug 04:08 norsk tid (dvs. torsdag kveld i Seattle). Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Det står på Steam at Port Royale 3 kom ut 4. mai. Lenke til kommentar
Albie Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg gleder meg mest til Inquisitor. Det ser ut som et skikkelig seigt, stygt og gammeldags rollespill, med masse tekstbasert dialog. Kommer på GOG 5. september. http://www.gog.com/news/preorder_inquisitor Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Årets beste spillemåned for meg med Borderlands 2 og Torchlight 2. Muligens MoP havner i handlekurven også. Problemet er bare og få tid til dette... Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Øystein.F., fack you Jeg klikket og leitet etter nytt spill til mac siden det stod i overskriften. Men det er bare kun snakk om en fucking WOW utvidelse. Lenke til kommentar
cterjesen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nå skal jeg ikke være helt skråsikker, men det heter vel ikke "i fjord" på nynorsk når man snakker om forrige år? Fra FIFA 13-avsnittet "Etter fjordårets oppdatering på forsvarsfronten," Det vil vel også være "fjorårets" slik det ville vært på bokmål? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Her var det jammen lite interessant. BG-remaken er det eneste som fikk meg til å heve et øyelokk, men igjen; dette har jeg allerede og jeg likte det aldri spesielt godt. Ellers synes jeg det er topp med pandaer i WoW. Bra at Blizzard endelig har skjønt hvem som er kjernekundene deres. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Her var det jammen lite interessant. BG-remaken er det eneste som fikk meg til å heve et øyelokk, men igjen; dette har jeg allerede og jeg likte det aldri spesielt godt.Ellers synes jeg det er topp med pandaer i WoW. Bra at Blizzard endelig har skjønt hvem som er kjernekundene deres. Og hvem er kjernekundene deres? Drittunger som enda ikke har fått hår på ballene? småjenter som spiller bare en søt night elf, panda eller blood elf? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg tror håret på ballene automatisk faller av så snart man starter sitt første WoW-game. Deretter begynner testiklene å trekke seg inn i lysken og penis vrenges om til en vagina innen man er level 80. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg er helt enig i ditt tilfelle siden du sier du er en av kjernekundene til Blizzard for øyeblikket. Helt enig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Mangler LittleBigPlanet Vita der om det har lansering i september Da skal jeg ha LittleBigPlanet Vita, Borderlands 2 (PC) og Tekken Tag Tournament 2 (PS3), resten ehhhh nei holder meg unna! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dere glemte å nevne Black Mesa! ;-) Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Den nyheten kom etter at artikkelen ble publisert, men nå har det gått en hel arbeidsdag uten at de har klart å lage en artikkel om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå