Øystein.F. Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 No står godbitane klare på rekke og rad. Les hele saken Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 nå er vell bare vente på panda hets kommentarene tipper jeg? Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Har egentlig ikke så mye til overs for pandaer i wow, men de nye områdene ser jo nydelige ut, kommer nok spille en panda til 20 bare for å få opplevd de stedene skikkelig Så er jeg veldig spent på hva nytt man kan soloe ved 90, gleder meg! Endret 1. september 2012 av DashFiss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Vi gleder oss også til; Torchlight II, 20. september. Lenke til kommentar
Aluvion Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tenkte på det samme Tiltman, rart det ikke ble tatt med i saken Har vært forhåndsbestilt i flere måneder allerede her iallfall. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Torchlight 2 og muligenst Borderlands 2, dog jeg tviler litt på hvor bra det kommer til å bli ettersom at orginalen var ganske skuffende. Kan jo forsåvidt sies om begge splillene. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 hvilke godbiter ? mer bare noen helt ok spill 1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Borderland 2 og fifa 12 <3 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Dette blir første wow utvidelse jeg ikke spiller fra starten av. Ikke det at jeg har noe spesielt mot verken den eller pandaer, men har vel blitt såpass mettet på spillet i seg selv. Ser overhodet ikke ut som jeg er ferdig med Guild wars 2 innen det kommer ut. Borderlands var vel jeg en av de få som ikke lot seg imponere av, mest fordi pc porten var horribel. Denne gangen har utvikleren lovet bot og bedring på dette området og oppfølgeren ser veldig fin ut. Endret 1. september 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kommer Baldur's Gate til alle iOS-enheter, eller kun iPad? Lenke til kommentar
GR Fenrir Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hmm, ikke et eneste ord om Persona 4: Arena? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Eneste som ser interessant ut er Baldursgate, eller var det ikke noen tittler der som jeg kommer til å kjøpe Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ikke verst at The Testament of Sherlock Holmes ble nevnt her. Skjer vel en gang i året at eventyrspill blir nevnt i disse artiklene, men så kommer jo dette spillet til konsoll. Månedens -største- eventyrspill er jo selvsagt utelatt. Secret Files 3 kommer 14. september. Som vanlig bør det vel spilles på tysk, om man forstår det..... Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har egentlig ganske lyst til å spille WoW igjen pga pandaren, digget pandaren i W3. Uheldigvis synes jeg WoW er blitt dårlig, så det eneste som kunne fått meg til å spille WoW igjen hadde vært tbc med pandaren Lenke til kommentar
Tmeese Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg ville heller brukt adjektivet "marginal" enn "helt spesiell" for å beskrive pandaenes rolle i warcraft-universet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 For min del er det bare Borderlands 2 som står i hodet. Har 3 forhåndsbestillinger inne, 2 Ultimate Loot Chest Editions og en på Steam. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Eneste som ser interessant ut er Baldursgate, eller var det ikke noen tittler der som jeg kommer til å kjøpe Faktisk enig, av de som er nevnt i artikkelen er det stort sett bare BG, enhanced som virker spennende for meg. AtW Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Gamer.no gleder seg altså ikke til Torchlight 2 , merkelig,,,, Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ikke verst at The Testament of Sherlock Holmes ble nevnt her. Skjer vel en gang i året at eventyrspill blir nevnt i disse artiklene, men så kommer jo dette spillet til konsoll. Månedens -største- eventyrspill er jo selvsagt utelatt. Secret Files 3 kommer 14. september. Som vanlig bør det vel spilles på tysk, om man forstår det..... Selv om jeg er spent på Sherlock Holmes, er jeg også litt skeptisk. Det blir visst utviklet med konsoll i tankene. Secret files 3 er det spillet jeg ser mest frem til denne måneden. Rundet Secret Files 2 for noen uker siden, så jeg er klar for mer pek-og-klikk nå (selv om jeg nå spiller Chronicles of Mystery: The Tree of Life ) Borderlands 2 og FIFA 13 blir også bra og er allerede forhåndsbestilt. Mulig jeg prøver meg på Baldur's Gate og Torchlight 2 også. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Var lite spennende her. Endret 1. september 2012 av fytech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå