Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 The Moon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Er jo ikke nøytral jeg da og bør vel ikke si noe og skal ikke så så mye utover at V2 er helt rå, etter min mening. Spennende, behagelig, god komp og god dybde Har mye å lære av deg! Synes de andre er veldig bra også , så klarte jeg ikke holde munn alikevel, hehe... Endret 1. september 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Holder en knapp eller to på versjon 2.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Nei nå lurte jeg..hadde jeg ikke akkurat kommentert dette..men så var det navnesøster1 sitt..hehe...V2 for min del,kanskje hatt det ørlite mørker på himmel,og da også justert litt på fargen så gløden kom litt mer frem;) Endret 1. september 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Tusen takk for det, Jentungen, hyggelig å høre Ditt bilde er veldig fint, mye mere `åpent` enn mine Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Holder en knapp eller to på versjon 2.... Tusen takk for tilbakemeldingen :-) Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Nei nå lurte jeg..hadde jeg ikke akkurat kommentert dette..men så var det navnesøster1 sitt..hehe...V2 for min del,kanskje hatt det ørlite mørker på himmel,og da også justert litt på fargen så gløden kom litt mer frem;) . Tusen takk for din betraktning, skal prøve meg litt mere frem slik du nevner og se om det går den rette veien Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fantastisk fint lys i v2. Liker også v1, men personlig ville jeg valgt å beskjære denne på høyre side - ca midt på huset eller noe sånt. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 (endret) V2 er en innetier Tusen takk for det Koselig å høre. Fantastisk fint lys i v2. Liker også v1, men personlig ville jeg valgt å beskjære denne på høyre side - ca midt på huset eller noe sånt. Takk for det, skal leke videre med både V1 og V2 og ha tipsene med meg i bakhodet :-) Endret 1. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 V2 er virkelig en av de sjeldne. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 3 heilt forskjellige bilder-alle fine på sin måte Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 (endret) V2 er virkelig en av de sjeldne. Veldig hyggelig å høre, takk for det Endret 1. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 3 heilt forskjellige bilder-alle fine på sin måte Tusen takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg