wasco Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Overfart Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kan bare si noe om hva som trekker opp, Det er noe levende og flott med bilder av ferger og vann. Enkelt og pent og stemningsfullt det her Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Nydelig stemningsbilde, gjenkjenbart, føler at den ferjeturen er jeg også med på Veldig god komposisjon slik jeg kan se det, så skulle jeg pirke på noe så måtte det bli søppelbeholderen i hjørnet, men jeg ser jo at den er godt lenket fast og derfor ikke flyttbar Har ingen tips, kan bare si at det er vakkert og at det treffer meg ! Endret 1. september 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Godt balansert bilde..fra lys til passe skygge,så kan vel heller ikke se hva en skal gjøre for å få dette bedre;)...det eneste måtte vært å hatt med ett par som stod ved rekka og holdt rundt hverandre..da med ryggen til;) Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har ikke noe å fare med som kan trekke dette opp... Det som for meg gjør bilde her, er solstrålene som du har fått fint fram. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Takk for hyggelige kommentarer Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Her har du fått sola veldig flottt fram, noe som bidrar til en fin dybde i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg