Gå til innhold

Satanisme i Norge (Oslo)

Anbefalte innlegg

Og med tanke på at jesus var opphavet til satanismen/kommunismen,

Og hvor har du lært dette da ?

Jesus kristus har da ingenting med sosialismen/kommunismen eller med satanisme å gjøre.

Ditt raseriutbrudd kommer vel heller av at du føler deg truffet av det jeg skrev i mine innlegg over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus kristus har da ingenting med sosialismen/kommunismen eller med satanisme å gjøre.

Satanismen/sosialismen ble jo innført av jesus/satan (kall det hva du vil). Hva ellers kaller du søpla jesus/satan står for? Ren satanisme/sosialisme. Og hvorfor skulle jesus ønske at noen tilba satan, om ikke jesus var satan? Og således ville bli tilbedt selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Satanismen/sosialismen ble jo innført av jesus/satan (kall det hva du vil). Hva ellers kaller du søpla jesus/satan står for? Ren satanisme/sosialisme. Og hvorfor skulle jesus ønske at noen tilba satan, om ikke jesus var satan? Og således ville bli tilbedt selv.

Hva er det for slags pervers lære du har rotet deg bort i ?

Kristendommen ble innført av Jesus, det trodde jeg at alle visste.

Jesus ønsker da ikke at noen skal tilbe satan.

Jesus kom jo til jorden bla for å lede folk bort fra avgudsdyrkelse og satanisme. Men de aller fleste ville ikke høre på Ham, og derfor driver de med avgudsdyrkelse og satanisme ennå.

Sosialismen kom over 1000 år senere, og ble innført av noen helt andre fysiske personer, og Karl Marx var bare en av dem. Men siden karl Max var satanist slik også de andre stifterne av sosialismen var, så var de verktøy for satan

Mao sosialismen ble stiftet av satan.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jesus ønsker da ikke at noen skal tilbe satan.

sosialismen ble stiftet av satan.

Hvordan forklarer du at jesus stiftet satanismen/sosialismen, hvis jesus ikke ønsket at satan skulle tilbes og da naturligvis er satan selv? Som du sier; sosialismen ble stiftet av satan. Og jesus er satan og ville dyrkes; derfor ble satanismen/sosialismen stiftet av jesus/satan. Er du bare et offer for mainstream, og ikke klarer å se forbi det ferdig fordøyde som fores deg?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er et av satans smarte tricks, han har overbevist ateistene om at han ikke eksisterer.

Dette gjør at han fritt kan påvirke ateistene som han vil. Mao ateistene tilber satan uten at de selv er klar over det.

Satans smarteste triks var å lure kristne til å tro at Gud eksisterer.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Satans smarteste triks var å lure kristne til å tro at Gud eksisterer.

:)

Merkelig hvordan kristne faktisk tror at vi ateister ikke aksepterer påstandene om guden deres, men aksepterer en annen figur i deres egne myter som en sannhet...(og kanskje enda merkeligere, de tror at deselv ikke blir lurt av den samme myten, men at myte figuren KUN lurer ateister...) Skjønner ikke helt den tanke gangen jeg... Blir som om de skulle fornetkte tor, men tro fullt og fast på odin....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du at jesus stiftet satanismen/sosialismen, hvis jesus ikke ønsket at satan skulle tilbes og da naturligvis er satan selv? Som du sier; sosialismen ble stiftet av satan. Og jesus er satan og ville dyrkes; derfor ble satanismen/sosialismen stiftet av jesus/satan. Er du bare et offer for mainstream, og ikke klarer å se forbi det ferdig fordøyde som fores deg?

Nå bør du først fortelle meg hvor du har lært dette om at Jesus skulle ha stiftet sosialismen og satanismen ?

Sosialismen/satanismen er jo det stikk motsatte av kristendom, og de fleste med en intelliens større enn skonummeret vet jo at det er kristendommen som Jesus startet, og ikke sosialismen eller satanismen.

Og med det samme så kan du jo fortelle hvorfor du gjentar dette sprøytet gang på gang, selv om du burde vite at dette ikke er sant, som jeg også har fortalt deg ?

Lenke til kommentar

:)

Merkelig hvordan kristne faktisk tror at vi ateister ikke aksepterer påstandene om guden deres, men aksepterer en annen figur i deres egne myter som en sannhet...(og kanskje enda merkeligere, de tror at deselv ikke blir lurt av den samme myten, men at myte figuren KUN lurer ateister..

Du RWS, Gud og Djevelen er to personlighetstyper, som mer eller minder går igjen i alle mennesker.

Finnes ikke du liksom :laugh:

Lenke til kommentar

Du RWS, Gud og Djevelen er to personlighetstyper, som mer eller minder går igjen i alle mennesker.

Åjoda, jeg kan bevise det og jeg, bare å sende meg en adresse på PM det...

Satan er det nok litt være å komme i kontakt med.... :p

Lenke til kommentar

Og det er jo helt sykt å sammenligne kommunisme og kristendom.

Hva med nazisme og kristnedom da? Sr mange likheter jeg, men kristendom stikker avgårde som den jæveliste for den lar ikke folk ha tankene sine i fred engang....
Lenke til kommentar

Hva med nazisme og kristnedom da? Sr mange likheter jeg, men kristendom stikker avgårde som den jæveliste for den lar ikke folk ha tankene sine i fred engang....

Greit at man ser sammenligninger. Men nazistene omfavnet kristendommen offisielt de. Men. Det var et men. Føreren gikk før Gud i alle "jordlige-anliggenheter"

Kommunistene var sånn sett værre mtp toleranse for religion

Lenke til kommentar

Kan du bevise at disse to personlighetstypene ikke finnes ? Har du i det hele tatt kontakt med andre mennesker, RWS ?

Lenke til kommentar

Kan du bevise at disse to personlighetstypene ikke finnes ? Har du i det hele tatt kontakt med andre mennesker, RWS ?

Jepp. Jeg har kontakt med andre mennesker ja, hele tiden faktisk og deg akkurat nå, riktig nok over nett...

Og hvorfor skulle JEG bevise din påstand IHS? Tror du kjenner meg godt nok til å vite at det ikke jeg ikke finner det som min jobb å hverken motbevise eller bevise dine påstander... Bevise det må du selv gjøre, det er jo din påstand.

Hva er det du flyr rundt og innbiller deg egentlig? At du og jesus er to alen av det samme stykket? ;)

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg har kontakt med andre mennesker ja, hele tiden faktisk og deg akkurat nå, riktig nok over nett...

Og hvorfor skulle JEG bevise din påstand IHS? ...

Det var din påstand, at disse to personlighetstypene ikke finnes, noe du vet de gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...