Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kefalonia rundt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 I denne samlingen falt jeg for V2 Flott komp og fin stemning i det bildet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Synes det er flotte bilder som viser hvordan lyset er der. Liker så godt den lette disen som er så typisk der nede, gir ekte feriefølelse. Bildene bør opp i stort. Hører det er mange som er nedover i de greske øyene . og at det er bra til tross for vanskelige tider ? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Mange takk Wasco. Det blir jo ikke det helt store på slike heseblesende bilturer med kjedelige lysforhold og frue i bilen. Bildene er tatt håndholdt med gradert gråfilter. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Til Jentungen. Mange takk. Vi merket ingen ting til de den økonomiske situasjonen men det er jo lett for oss som har NOK i lomma. Grekerne var hyggelig som vanlig men brukte man øynene så kunne nok en del ting observeres. Uten turismen ville nok dette ha kollapset ganske så fort. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Synes du takler lyet på en glimrende måte..for husker da jeg var nede på Tenerife..tok 2-3 dager før jeg fikk taket på det spesilt sterke lyset der var. Her 3 gode bilder Harald; Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Mange takk. DSom du ser i en tidligere kommentar har jeg brukt gradert gråfilter. Det hjelper tror jeg. Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kjenner det kribler ved tanken på at jeg skal til Kreta om noen uker. takk for 'vorspielet'. Når det gjelder filter så har jeg et polariserende (Marumi DHG Super Circular Polarising), vil dette være noe å bruke der nede? Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Mange takk. Jeg hadde ned pola filter og brukte det noe i nærområdet på min Sigma 18-200(dårligere kvalitet). Funker nok bra det med en vinkel på 90 grader mot solen - i.e. inn fra siden. Fikk noen bra på den måten. Mitt største problem var mangel på stativ da jeg bruker blenderprioritering. Måtte kompromisse noe der nede. Har du stativ elle stabilt underlag kan du jo bruke iSO 100 og velge blenderprioritering f11 e.l. - dette om morgen og kveld. Tok mange fine bilder på denne måten men ltie interesant for den gemene hop. God tur. Mye flott å knipse på Kreta. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Den stranden har jeg bilder av også, tok kanskje samme rundtur, med buss på smale og svingete veger, i nokså høy hastighet. Fint å se turkisfargen i vannkanten der. Får nesten lyst til å bade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg