Paal Harald Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det er ikke bare grepet som har blitt bedre på Panasonics nyeste entusiastmodell. Test: Panasonic DMC-G5 Lenke til kommentar
red_martians Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Søger har ikke 1 440 000 bildepunkter, men dots(subpixels). Den har 480000 bildepunkter. Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Søger har ikke 1 440 000 bildepunkter, men dots(subpixels). Den har 480000 bildepunkter. Da er det rettet, takk for kommentar. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er vel et sånt kamera som kunne vært kjekt å ha hvis en "fikk" det, men tror nok jeg ville spyttet i et par K ekstra og gått for Oly OM-D E-M5 hvis jeg skulle kjøpt noe i dette segmentet! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er vel et sånt kamera som kunne vært kjekt å ha hvis en "fikk" det, men tror nok jeg ville spyttet i et par K ekstra og gått for Oly OM-D E-M5 hvis jeg skulle kjøpt noe i dette segmentet! Tror ikke det er så enkelt. Personlig så liker jeg ikke OM-D 's ergonomi, så denne frister mer fra det ståstedet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Er vel et sånt kamera som kunne vært kjekt å ha hvis en "fikk" det, men tror nok jeg ville spyttet i et par K ekstra og gått for Oly OM-D E-M5 hvis jeg skulle kjøpt noe i dette segmentet! Tror ikke det er så enkelt. Personlig så liker jeg ikke OM-D 's ergonomi, så denne frister mer fra det ståstedet. For meg er det nok så enkelt(iallefall sånn umiddelbart). Jeg er vel heller ikke så begeistret for ergonomien på OM-D, men ellers så tiltaler den nok meg mye mer enn G5. Foruten at jeg ikke liker designet så "føler" jeg heller ikke at G5 er et riktig steg opp fra E-P3 f.eks. , da går jeg nok helst for en OM-D etterhvert, tiltross for ergonomien.....! PS! Men jeg ser heller ikke bort fra at G5 kan "fortelle" meg noe annet den dagen jeg får nærkontakt og prøvd det..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg