dostojevski Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tatt i betraktning at jeg sitter med 2 Mbit/s linje og 100 Mb/s nettverkskort er ikke 1/2 Gb/s å forrakte. Bra jobba ITavisen! http://www.stud.ntnu.no/~johannha/linkede_...er/itavisen.jpg Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 La merke til at på bilde så var en av to ip-er sensurert :!: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 La merke til at på bilde så var en av to ip-er sensurert :!: såg det jah tabbe! men no er det eit kjent faktum att dersom du trykker på escape med en gang det lille vinduet dukker opp så laster den bildet på null komma nix, derfor ser det ut som om du har en sinnsyk internetthastighet! u don't fool me, boy! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Eg syns min hastighet er mykje kulare eg... Dette er fra hybelen, der eg er kopla direkte på universitetsnettverket. Eg kan nyte det... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hahaha.... 0 sek! koss klarte du da? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 er vel et javascript som brukes vel, eller tar jeg feil? uannsett, den kan jo ta litt feil av og til, eller at bildet allerede er cachet, hvem vet :wink: Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 La merke til at på bilde så var en av to ip-er sensurert :!: :oops: Veeeeel. Skaden er skjedd. regner vel uansett ikke med så mye trøbbel på grunn av dette. ...og jeg trykket IKKE på escape! It's a kind of magic. Do do.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det er vel ein eller anna Java VM som ikkje målte millisekund, og når det då gjekk under eit halvt sekund å hente det ned, blir det runda nedover. Då får du deling på 0, som gjer deg uendelig. No skal det seiast at det er på ei 100Mbits-linje, så det er faktisk ikkje juks. Normalt får eg fartar tilnærma lik dei som var posta øverst her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå