AnonymDiskusjon Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg har det slik at jeg hadde en liten fest her forleden hvor jeg endte opp full, og jenta var full. Det endte opp med at vi la oss ned i samme seng og pratet litt, også kyssa hun meg og vi hadde sex. Når vi var ferdig viste hun avsky. Hun snudde seg fra meg, ville ikke se på meg og det samme på morgenen. På dagen da alle hadde dratt satte vi oss ned for å prate sammen, og jeg sa rett ut at jeg likte henne svært godt og det rabalderet der, vi endte opp med å ligge og klemme og kose, hun sa at hun var forelska i meg og verden var et vakrere sted inntil hun evnte eksen sin. Da begynte hun å gråte, da hun ikke kommer over han og at "jeg blir feil" - og at hun lovte seg selv å aldri blir sammen med noen andre gutter. Eksen hennes hadde vært utro for 6 mnd siden og blitt sammen med ei anna jente. Han hadde da isolert hun bort helt, slettet hun blant annet på FB, bedt hun om å ikke ta kontakt osv. Men hun ville fikse det og gjorde relativt mye for å fikse det, uten hell. Så jeg sitter i saksa. Vi møttes igjen på tirsdag for å snakke om dette.. Det endte med at jeg overnattet, vi holdt en veldig god tone, klinte, kysset, hadde sex tre ganger og stemningen var topp inntil den siste runden med sex. Etter det så var hun tilbake igjen. Hun gråt. Og informerte om at det var feil igjen.. så trengte hun tid til å tenke.. og jeg spurte: Vil du bare at vi legger hele greia bak oss? Og hun svarte ja. Det var da vi fortsatte som bare venner. Er det noen måte jeg kan redde forholdet på? Vi skal ut og spise middag til uka. Anonym poster: fc5e60b8db12f69420190f2f79774704 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Mitt råd er at dere går hver deres vei. Det er tydelig at hun jenta er ustabil og det kommer sikkert til å skje igjen og igjen og igjen det at hun gråter osv. Kan hende jeg tar feil, men det er hvertfall mitt synspunkt. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Det er tydelig at hun jenta er ustabil... Det er ikke det at hun er "damaged goods", men ja, hun trenger tid til å rydde opp i sine egne følelser. Det kan ta kort tid, det kan ta lang tid. Jeg er enig i at det beste er å kutte ut helt og gå hver deres vei. Det finnes flere fisk der ute, og det kan jo hende dere møtes igjen ved en senere anledning når ting har normalisert seg litt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Men jeg kommer ikke til å gå min vei. Tvert i mot. Er det ingen tips til hvordan man kan løse dette på en annen måte enn å gå hver sin vei? Anonym poster: fc5e60b8db12f69420190f2f79774704 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 ...fortsett som venner og håp at hun tar initiativ til noe mer? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Typisk jenter/damer dette. De har dårlig samvittighet for alt mulig og selv om de velger de selv. Så griner de og beklager seg i etterkant, for så å gjøre eksakt det samme igjen. De bare er sånn - rare. Begynn å grin neste gang du også - for du vet hvor mye dårlig samvittighet du gir henne med å knulle a, du får så dårlig samvittighet for det. Så knuller du a igjen neste gang med samme styret Jenta/dama vil bare ha frihet og bruker sitt register på følelser istedet for å si det rett ut. Hun vil ha en knullekamerat uten forhold atm. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Får ikke til å grine på kommando, spesielt ikke foran folk.. Gren alene her om dagen i gjennom hele natta, og det var utrolig godt å få utløp for hele greia.. Jeg ville gråte der og da, men det er så utrolig vanskelig. Tok lang tid før jeg begynte å gråte alene også. Har vært sykemeldt pga depresjon pga dette og det har vært en helt jævlig periode. Kunne ønske at det bare gikk an å trykke CTRL+Z på enkelte situasjoner.. Anonym poster: fc5e60b8db12f69420190f2f79774704 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Du bør umiddelbart se framover og glemme den dama hvis du allerede har vært sykemeldt med depresjon pga henne og situasjonen. Å fortsette slik er å gå rett inn til smittekilden. Noe man ikke vil gjøre hvis man ikke vil bli smittet med det samme. Holde deg unna smittekilden og du vil bli frisk Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 La henne være i fred vel? Slik at hun kan fikse opp i saker alene, uten din påvirkning. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Og jeg vant henne til slutt Gi aldri opp folkens! Happy as always! Anonym poster: fc5e60b8db12f69420190f2f79774704 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ikke akkurat beste situasjonen dette. Det at hun gråter etter en stund tyder jo på dårlig samvittighet ovenfor eksen, hun ønsker vel mest sannsynlig å komme over han - men av en eller annen grunn klarer hun det ikke. Virker som hun er i en slags fase for øyeblikket, og det beste tipset jeg kan gi deg, er å gi henne tid. Kommer ikke noe godt utav å mase/presse på henne. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Og jeg vant henne til slutt Gi aldri opp folkens! Happy as always! Anonym poster: fc5e60b8db12f69420190f2f79774704 Lurer på hvor lenge dette varer... 1 Lenke til kommentar
VyCanisMajoris Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Og jeg vant henne til slutt Gi aldri opp folkens! Happy as always! Anonym poster: fc5e60b8db12f69420190f2f79774704 Kan man bli mer naiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå