Kurt Lekanger Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 I helgekonkurransen kan du vinne PC-veske og designetuier til mobilen eller nettbrettet ditt. Konkurranse: Vinn eksklusive mobilvesker Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hadde ikke gjort noe å vinne en ny PC-veske, da min Space Dip Retro Messenger Bag ble stjålet i sommer. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fine vesker, men de er historieløse hvis de har valgt 1928 for å vise til det første vinter-ol. Hadde de kalt seg Dbramante 1924 derimot... Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Bare to års garanti? Fishy. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Må si jeg hadde litt problemer med å finne ut hvor dette var laget, fant ut hvor det var designet, men frykter at dette er slik som eple produktene... Designet i xland laget i yland... Jaja, ikke så veldig aktuelt for meg siden alle mine bærbare er 17 tommere eller oppover, men kunne vært en fin gave til noen jeg kjenner. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har nettopp punget ut 1500 på Eplehuset for en sånn PC-veske. Kunne faktisk ha vært greit å hatt denne konkurransen før skolestart Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Fine vesker, men de er historieløse hvis de har valgt 1928 for å vise til det første vinter-ol. Hadde de kalt seg Dbramante 1924 derimot... De viser til det første ordentlige vinter-ol, da det for første gang ble separert fra sommer-ol. Lekene i Charmonix i '24 ble aldri kalt for vinter-ol før i senere tid. Så de er ikke så historieløse.. 1928 is used in reference to our past and the first true Winter Olympics where 10 of the 14 golds and over half of all medals awarded were won by Lenke til kommentar
Puro Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har nettopp punget ut 1500 på Eplehuset for en sånn PC-veske. Kunne faktisk ha vært greit å hatt denne konkurransen før skolestart FEMTEN HUNDRE KRONER for en VESKE?! Da hadde jeg heller gått på Clas og fått det samme for 200 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Veskene ser pene ut de, men er ikke så imponert ellers. De designes i Danmark, lages i India av indisk lær... Å oppkalle seg etter en komplett urelatert italiener og vinter-OL i 1926 er jo også påfallende fantasiløst. Endret 2. september 2012 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Quaec Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hvordan vet man hvem som vinner/om man selv har vunnet? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Må si jeg hadde litt problemer med å finne ut hvor dette var laget, fant ut hvor det var designet, men frykter at dette er slik som eple produktene... Designet i xland laget i yland... Er nok heller "designet i et i-land, laget i et u-land", heheh.. Magefølelsen sier at slike skinn- og lærprodukter kan få varsellampene til å lyse hos tollvesenet.. :-P 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har nettopp punget ut 1500 på Eplehuset for en sånn PC-veske. Kunne faktisk ha vært greit å hatt denne konkurransen før skolestart FEMTEN HUNDRE KRONER for en VESKE?! Da hadde jeg heller gått på Clas og fått det samme for 200 Går BI, så image er alt Veldig fornøyd da, glimrende lommeopplegg osv. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvor kan jeg kjøpe en slik (norsk nettbutikk/fysisk)? Trenger meg en ny skulderveske og denne var pen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg