Gå til innhold

Databutikken, svindel, feil eller.... ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha fått tilbudet fra databutikken, sendte jeg dem en mail, der jeg sa at jeg ikke trengte ram lengre, men at jeg var ute etter et rimelig grafikkort. Nå har databutikken.com vært så fantastisk at de har gitt meg 50% rabatt på et Hercules 3D Prophet Radeon 9800Pro 128Mb. Det må jeg si meg svært fornøyd med. Godt jobbet databutikken.com :woot:

Lenke til kommentar

Fikk tilbakemelding fra Databutikken idag brikkene blir sendt som avtalt.

Derfor har jeg sendt mail til dem. Hvor jeg utrykker følgende.

"Ettersom dere nå har ordenet opp i saken og tatt ansvar, er jeg fornøyd. Dette betyr at Databutikken igjen er en av de jeg vil bruke når pris og leveringsdyktighet er ok. Slik de var i tilfellet med innkjøpt skjærm og behandling av garanti på denne gjennom Infocare. " :-)

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til databutikken om at jeg hadde skaffet meg ram i mellomtiden og at jeg heller hadde behov for et skjermkort. Jeg fikk også 50% på et radeon 9800 pro etter ønske. Jeg må si meg imponert over databutikken, hvordan de rydder opp når alt kommer til alt. Og at de i tillegg tilbyr andre produkter til meget fordelaktige priser er jo ekstra service :D

Må si at dette har endret mitt syn på denne webshopen.

Flott ordnet opp databutikken :)

Lenke til kommentar

Ikke ille. Har en dialog gående med en av gründerene av shoppingsajterne AB/databutikken.com. De jobber hardt for å rette opp inntrykket etter denne episoden.

Etter å ha snakket med han, og hørt litt mer detaljer, vil jeg faktisk gå god for at dette var en ærlig tabbe i forholdet mellom databutikken.com og Corsair, og langt fra noe svindelforsøk.

Det er flott at de går litt utenom for å rette opp og hjelpe skuffede kunder i en sak de egentlig ikke kunne mye for selv.

PS; de følger med på tråden her, så om alle dere plutselig begynner å hinte mot avslag for å handle der så tror jeg det faller fort i fisk.

Lenke til kommentar

Synes ikke det er så patetisk at databutikken prøver å ordne opp, eller at de det gjelder tar imot slike tilbud. Er jo en helt ærlig sak at de prøver å ordne opp og at kunder tar imot et slikt "plaster på såret", eller hva man skal kalle det. Men det var nå bare min mening da :wink:

Lenke til kommentar
Dette betyr at Databutikken igjen er en av de jeg vil bruke når pris og leveringsdyktighet er ok.

Kjøpt og betalt! :shrug: Patetisk...

Dette er ingen selskapslek. Jeg tok dette opp på prinsippielt grunnlag.

Derfor kritiserte jeg Databutikken.com Når Databutikken nå tar på seg

det fulle og hele ansvaret, samt legger mye penger og arbeid i å rette opp

feilen. Ja da må vi som kritiserte også være villige til å tilgi. Så får framtiden vise om de har livets rett som webshop. Vi må ihvertfall gi dem en sjanse!

Lenke til kommentar
Dette betyr at Databutikken igjen er en av de jeg vil bruke når pris og leveringsdyktighet er ok.

Kjøpt og betalt! :shrug: Patetisk...

Synes da ikke det. De fortjente kritikk når de gjorde en feil, på samme måte som de fortjener skryt når de retter opp feilen de har gjort.

Mer patetisk at du går ut og kaller "skrytepostene" for patetisk.

Lenke til kommentar
tag1 wrote:

Kimber wrote:

Flott ordnet opp databutikken

Kjøpt og betalt! Patetisk...

Kjøpt og betalt my ass!

Jeg skrev dette innlegget fordi jeg ville dele mine erfaringer med databutikken etter de ordnet opp i denne "flausen". Synes det er flott de gir slikt tilbud som et plaster på såret. :D

Lenke til kommentar

synes dere er ganske frekke når dere; nå førstes kommer med at dere ikke har penger, eller at dere ikke vil ha rammen mer, og bytter det til andre ting, sinnsykt sleipt, helt utrolig at webshoppen ikke kjølhaler dere, samt corsair fyren som har gjort såpass for at dere skal få handle nettopp corsairs produkter.

:shrug:

Lenke til kommentar
synes dere er ganske frekke når dere; nå førstes kommer med at dere ikke har penger, eller at dere ikke vil ha rammen mer, og bytter det til andre ting, sinnsykt sleipt, helt utrolig at webshoppen ikke kjølhaler dere

Først av alt. Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe den rammen. Men når man ikke hørte mer fra databutikken på lang tid, så kjøpte jeg ram en annen plass. Så for min del er det nettopp derfor jeg ikke hadde noe behov for mer ram. Så er det jo ikke vi som bare forlanger å få byttet til noe annet. Da må du ha lest i feil retning en plass i denne tråden. Det er faktisk databutikken som selv kom med dette tilbudet. Så jeg skjønner ikke helt hva du mener med det innlegget :o

Lenke til kommentar

Jeg er for forsiktig nå for tiden hvem jeg handler hos på web`n, jeg bestillte rammen men tok ikke sjansen på dårlige retur forhold.. Er bare en fattig student, og for de penga vil jeg ha noe som jeg vet det ikke blir no tull med..

Det virker på meg som Databutikken.com tar dette seriøst nå, men jeg venter til jeg ser at deres rykte forbedrer seg.. Må nok si at jeg ble skremt av å lese endel opplevelser folk har hatt med dem.. Så nytt minne får bli for denne gangen, og til de som fikk 9800pro, kjempegreier.. Skikkelig bra av dem å ta dette på alvor. Jeg fikk en mail om at dem skal åpne en retur avdelig i Norge, og det tyder på at dem er på rett vei..

Så la oss få litt tilbakemeldinger om databutikken.com, hvordan dem takler retur, både positivt og negativt, så kanskje man vil overveie å handle der i fremtiden.. Og ikke minst hvordan dem håndterer eksisterende retur..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...