SunKing Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hørt noe tunefish? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Svarer ikke meg heller nå... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Fikk denne mailen fra dem Bäste Kund! Dear Customer! The following message will follow in English. Vi skriver till dig med anledning av din order på Corsair XMS4000-minnen nyligen, vilka vi var oförmögna att leverera vid tillfället ordern lades. Corsair och vi har arbetat gemensamt på att finna en lösning på problemet, och vi har nu en lösning som möjliggör för oss att leverera din order enligt bekräftelse. Önskar du din order åter aktiverad - skicka då ett mail till [email protected] med uppgifter tillräckliga för att vi skal kunna finna din order (ordernr, namn etc) så återkommer vi i början av kommande vecka (v.40) med bekräftelse på att så skett, samt ett preliminärt leveransbesked. Detta erbjudande gäller max det antal moduler som beställdes. Vi önskar även förklara att situationen orsakades av ett missförstånd, och att vi givetvis aldrig haft för avsikt att vilseleda våra kunder. Både datorbutiken.com och Corsair är glada för det goda samarbetet mellan våra båda företag, vilket i slutändan ledde till att vi kunde reda ut situationen och problemen oss emellan och komma fram till en lösning. Vi ser fram emot ditt mail angående återaktivering av din order och ber om ursäkt för de olägenheter vi orsakat dig, samtidigt som vi tackar för ditt tålamod i detta ärende. Vi kommer givetvis att aktivt verka för att undvika liknande situationer i framtiden. Med vänliga hälsningar, datorbutiken.com / databutikken.com / Corsair Memory Og det betyr? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kort sagt betyr det at Databutikken kommer til å levere rambrikkene til deg, hvis du sender en mail og "re-aktiverer" ordren. Du kan ikke få flere rambrikker enn det du tidligere har bestilt. De ber også om at du sender ordrenummeret og navn, slik at de lettere skal kunne finne tilbake til ordren din. I uke40 sender Databutikken en mail med nærmere beskjed angående leveransen av rambrikkene Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Da synes jeg at folk som mottar RAM'en her kan vurdere Paul Watkins' rolle i dette, hvor det etter mitt syn er _tydelig_ at Corsair har strukket seg, og sende ham en liten takke-mail. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jepp. Fått det samme. En mail til datorbutikken og en mail til Watkins sendt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Subject: Glem det Beklager, men på grunnlag av behandlingen jeg har fått i denne saken kommer jeg aldri til å handle hos dere. Jeg kommer heller ikke til å anbefale dere til noen andre, snarere tvert imot. Dere har mistet all troverdighet hos det aktive hardware miljøet i Norge for lang tid fremover. Lykke til med videre salg mot norske kunder med litt vett... Hilsen Jørgen Fundingsrud Enkelt og greit Sender og en liten gladtanke til malvado som ordnet kontakten med den velvillige Paul Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Fikk en jeg og.... Blir ikke kloke på disse folkene, men noen har nok trukket i endel tråder.............. Tenk på alt det tullet som kunne vært unngått. Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Bra jobba. Har sendt takkemail til Paul W og en mail til databutikken med ordrenr. og kundenr. Fint at alt ordnet seg til slutt. All respekt til Corsair, som muligens får noen tap pga dette. Man når enden er god er allting godt, ikke sant? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 veldig offtopic, men jeg likte denne Man når enden er god er allting godt, ikke sant? Lenke til kommentar
capy Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 bra det ordnet seg da! litt av en thriller denne tråden har vært:) Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fikk også tilbud om og få ram'en som eg bestillte.....men så var det penga da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ja.. spennende å se hva som skjedde her.... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fikk også tilbud om og få ram'en som eg bestillte.....men så var det penga da Du får helt sikkert solgt dem til noen her på HW for en 1000-1200 kr. Legg inn en annonse da...så tjener du en 100 lapp eller to....! Ikke at det er til så stor fordel for deg, men du er da snill å gir noen andre muligheten til å kjøpe rimelig minne brikker. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei alle. Tenkte egentlig jeg skulle poste svaret jeg fikk fra forbrukerrådet (har mistet internett tilkoblinga for en stund så jeg har ikke kunnet følge tråden i det siste.) men siden det viser seg at ting ordnet seg til slutt er jo enden god... Takk alle for godt sammarbeid i denne saken. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Viser jo bare at det hjelper og stå på Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei alle. Tenkte egentlig jeg skulle poste svaret jeg fikk fra forbrukerrådet (har mistet internett tilkoblinga for en stund så jeg har ikke kunnet følge tråden i det siste.) men siden det viser seg at ting ordnet seg til slutt er jo enden god... Takk alle for godt sammarbeid i denne saken. Igjen dette med enden som er god Det er vel egentlig vi som bør takke deg. Bra innsats i kontakten med Paul Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Takk, takk. Bare hyggelig at alt ordnet seg til slutt... Gleder meg til jeg får brikkene, men tviler på at mitt msi ultra 2 kort greier 200 fsb... Får krysse fingrene he he... Bør jo egentlig ha en grunn for å oppgradere... Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fikk faktisk svar på mailen jeg referete til litt lenger opp på siden. Denne er ikke fra vanlig support, men fra en funksjonær litt lenger opp i systemet til Shoppingsajterna AB. Han virket veldig keen på å samarbeide med meg for å rette opp inntrykket jeg/vi har fått av datautikken. Ser ut som om denne saken har gått høyt opp i selskapet, og at folk jobber for å rydde opp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå