Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vannblemme - Penis

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Det siste året, har jeg vært litt opptatt av hvordan "min" penis ser ut, og prøvd å holde den i god stand, så eventuelle jenter i fremtiden vil like den.

Har for øyeblikket en dame, som både har hatt sex med meg, oralt og vaginalt, og hun har ikke hatt noe problem med dette, men det er en ting som plager meg.

Jeg har næmlig funnet ut at jeg har talg-kjertler, men i et veldig lite antall, men ikke bare det.

Jeg har nå hatt en vannblemme som ligger midt på skaftet på penisen i rundt 2 år, siden jeg var jomfru.

Den er ca 1-2mm lang, og har en 1mm bred, og ca. 1 cm lang åre eller noe som går under huden. Som sagt, har hatt dette siden jeg var jomfru. Det virker ikke som at det har noe å si om penisen er stiv eller slapp.

Har ikke hatt lyst til å kontakte leger eller noe, så håper noen her har en god forklaring, eller noe erfaring med dette.

Rundt 1-2 ganger i uken, hvis jeg klemmer på blemmen, kommer det litt vann ut av enden på denne "åren", og blemmen blir pittelitt mindre, men den forsvinner aldri.

Var en periode der det forstyrret meg veldig, så jeg tok en nål, og prøvde å stikke hull på den, men da begynte jeg bare å blø (ikke mye, bare i samme grad som om du såvidt kutter deg når du barberer deg).

Dette hjalp altså ikke.

En annen ting:

Har sett mange artikler på nettet om "kranspapler", men hvis jeg ser på undersiden av penishodet, så har jeg kun 2 slike "papler". De er hvite, og ligger på hver sin side av strengen. Litt lengre nede, på innsiden av forhuden, ligger talg-kjertlene.

Er dette også talkg-kjertler, eller er det kranspapler?

I forhold til bilder jeg har sett, har jeg ellers en ganske pen og rydd penis.

Anonym Gutt - 17 år. Anonym poster: 132c61221fad3fcda2dabe21a85b60b4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var hos legen min og snakket med henne om dette ( ja henne ), jeg synes det var pinlig før jeg dro til fast legen min, men det var en god følelse etter at jeg fikk vite hva det er, og det er en godt tegn at du har hatt det i en lang periode, dette går over på ca 5-6 år sa legen min, men jeg vil nok anbefale deg å dra til legen din også for å være helt sikker =)

Men som sagt det er fast legen din du burde dra til, men ikke være redd for det.

Altså det er ikke sånn at hun går rundt å snakker om penisen din til random folk =)

Håper dette hjelper deg =)

-Fruitdealer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...