FredrikSkogli Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Har en hp pavilion g7 som jeg klarte å grise en del sjokolademelk på... så jeg lurte på om der er noe å gjøre før å kanskje klare å få den igang igjen? rengjøre den elle noe sånt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvor langt tid gikk det før du tok ut batteri og lader? Om du var rask nok vil jeg tro en skikkelig skylling med teknisk sprit og lang nok tørketid er nok til å få den gang igjen uten skader. 1 Lenke til kommentar
FredrikSkogli Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 tok vell rundt 15 min ettersom jeg ikke var hjemme da det skjedde. Laderen var ikke i, men batteriet var i. Har det noe og si hvis den har blitt prøvd å slå på eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 ja, hvertfall med melk i Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Om du har prøvd å slå den på har du sannsynligvis skadet den enda mer. Det aller aller viktigste du kan gjøre når du søler væske på slik elektronikk er å koble ut all strøm så fort som mulig og være helt sikker på at det er tørt før du kobler i strømmen igjen. Teknisk sprit bruker du for å skylle vekk sukker etc, og det tørker mye raskere enn vann. Lenke til kommentar
FredrikSkogli Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 okei så jeg kan likesågodt se slaget som tapt? Takk for svar ;D Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Du kan jo skru den opp og se om du ser noe mistenkelig. Endret 1. september 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
FredrikSkogli Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå