kjikvadrat Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Har gått til innkjøp av ein OM-EF adapter. Dette er teke med ein Itorex 70-210/4.5 på 40D. Flott objektiv, fin bokeh (her i alle fall, skal testa meir). 3 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg og en kompis dro på en dagstur til Trollheimen i går. Planen var å nå toppen av Snota 1669 moh, men vi måtte gi tapt for litt liten tid og begynnte å bli skikkelig vind og snø. Menmen bedre lykke til våren. Kom til ca 1300 moh. En veldig flott tur. Glemte å stille iso så den ble på 1600 hele veien. Bildet tatt mot hvor vi kom opp, ned mot dammen. Resten tatt nedover snota. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnnetteM Skrevet 9. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2012 Hei Endelig fått tatt noe bilder her før bonden tar kornet nede på marka. Ble tatt i går ettermiddag. Rett før høsten setter inn 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 One tree hill: Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei Endelig fått tatt noe bilder her før bonden tar kornet nede på marka. Ble tatt i går ettermiddag. Rett før høsten setter inn Pent, men du har slurvet litt med bluringen i overgangen åker/bakgrunn... Fortsetter litt med samme tema.. 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei Endelig fått tatt noe bilder her før bonden tar kornet nede på marka. Ble tatt i går ettermiddag. Rett før høsten setter inn Pent, men du har slurvet litt med bluringen i overgangen åker/bakgrunn... Fortsetter litt med samme tema.. Du har saktens bedre øyne enn meg Har fått retta opp på original bildet. Takk for tips Lenke til kommentar
amafot Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Sólfar (The Sun Voyager), Reykjavik. Av:16, Tv:1/125, ISO:400 @ 18mm Endret 10. september 2012 av amafot 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tok bilder i et bryllup på lørdag i kirken og under festen for et vennepar. Dette er vel det eneste bildet der jeg fikk det lyset jeg ville ha, og så mye som jeg ville ha av det. Festlokaler er noe herk når det kommer til lys. Kirker også. Spent og nervøs brud 3 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Eg har fleire grasbilete! 1 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Da var husmaling unnagjort EOS 50D + Samyang 14mm @f/8 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Da var husmaling unnagjort EOS 50D + Samyang 14mm @f/8 Alltid kjekt å få malt ferdig, men her ser det ut som om det går et strøk til..... 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Alltid kjekt å få malt ferdig, men her ser det ut som om det går et strøk til..... Det er heller ikke et bilde av det ferdige resultatet - eller var det redigeringsbiten du tenkte på? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Alltid kjekt å få malt ferdig, men her ser det ut som om det går et strøk til..... Det er heller ikke et bilde av det ferdige resultatet - eller var det redigeringsbiten du tenkte på? Var betryggende å høre at dette ikke var det ferdige resultatet mht. malingen - redigeringsbiten var helt all right synes jeg.... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Siste runde med Nikon for meg denne gangen: 7 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Siste runde med Nikon for meg denne gangen: Du kler Nikon Tom! 2 Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Tre bilder fra København i helgen. Utenom byen er fellesnevner at det er foto glade mennesker i dem. Var overraskende mange dslr brukere i forhold til Oslo. Så også 3 som hadde Leica M9. 4 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Et fra dagens fjæretur. Har ikke lysforholdene med meg for tiden. Konstant gråvær, men man gjør så godt man kan! Between a rock and a hard place by Kenneth Solfjeld, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Brudepar undertøy? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå