Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Begge gtx 680 korta mine fungerer seperate, men ikke sammen. Hjelp trengs.

Anbefalte innlegg

Heisann!:)

Jeg måtte sende pc'n min på rep engang, fordi noe ikke fungerte. Det viste seg at det var grafikkortene som den gang var 580's. Komplett oppgraderte det til splitter nye 680 grafikkkort. Starta opp pc'n og spilte i noen dager helt fint fram til pc'n kortslutta mitt i spill og ville ikke starte opp igjen. Så jeg sendte pc'n tilbake men komplett fant ingen feil og alt hadde fungert fint så dem sendte den tilbake.

Da jeg fikk den igjen var det samme problemet. Jeg prøvde å ta ut det ene grafikkortet og da fungerte pluttselig pc'n helt fint. Har prøvd begge kortene hver for seg og begge fungere som dem skal da, bare ikke samtidig...

Kan dette ha noe å gjøre med strømforsyningen? har 1050w corsair.

Eller kan det være noe med strømmen i huset siden pc'n riktig nok fungerte helt fint hos komplett?

Setter stor pris på svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres veldig rart ut. Du er sikker på at begge kortene sitter som de skal og at kablene fra PSU sitter godt?

Jeg kan aldri tenke meg at det skyldes strømnettet i huset, men nå har jeg heller absolutt ingen peiling på slikt. Det høres nesten ut som om det er noe som forårsaker kortslutning, men igjen merkelig at begge kortene fungerer hver for seg og at alt fungerte hos Komplett. Har du prøvd begge kortene i alle PCIe x16-sporene? Mulig et av sporene har en feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...