Howard Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Athlon 64 FX løper fra Pentium 4 i test Anonyme lekkasjer plasserer AMDs 64-bits CPU med to minnekanaler, Athlon 64 FX, høyt over Pentium 4 i mange ytelsestester. Hele saken her. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Goodie! Så da er det bare å vente til en stund over jul når S939 blir en realitet... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Den ser bra ut den, og det skulle vel bare mangle den er jo bygd for å skulle konkurere om markede med Intels neste genrasjon, så da ville det vert en skuffelse om den ikke skulle klare dagens versjon. Så får vi vente på prisfall :wink: Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Helt rått Mååå haaa hahaha Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 "Anonyme" lekasjer. BAH! IMO er disse lekkasjene fra AMD selv, og er kun en del av en utspekulert markedsføringsstrategi! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Tror du de skryter av at de er tregere enn intel på noen punkter? Skal nok se at det blir mere fart på sakerne etterhvert ja, det må få modnes litt. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 "Anonyme" lekasjer. BAH! IMO er disse lekkasjene fra AMD selv, og er kun en del av en utspekulert markedsføringsstrategi! Tviler STERKT på at opplysningene er fra AMD. De tjener jo ingen verdens ting hvis de skryter uhemmet av prosessoren og så blir den en skikkelig flopp når den kommer. Da blir nok Hammer kallt "floppeprosessoren" eller.no med en gang. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 AMD har hypet hammer så mye at jeg tror ikke det er noen fare for at den lever opp til forventningen. Prescott lanseres 26 oktober, ca 5 uker senere... er den jeg vil se ann hammer mot, ikke Northwood som blir avløst som "topdog". Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ja, jeg har for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden bestemt meg får å kjøpe en "Hammer", men det blir nå først neste sommer da... kan nesten ikke vente Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Enig med "Dollar" det er Precott vi vil se Athlon FX 64 slåss mot, ikke Northwood... Dessuten sier jo ryktene at de fleste ikke vil få kjøpt A 64 før etter nyttår, og det kan jo bli spennende å se hva Intel kommer med da... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Blir artig å se hvor høyt de klarer å skalere den. Spørs om de har så mye å gå på før den når .9 Dog jeg syns jeg begynner å kjenne lukten av en Hammer her i rommet. Skal nok ha en under panseret her også. Får håpe det kommer noen dugende chipsett og hovedkort snart.. Hvis det er så at VIA ikke klarer å få chipsettet sitt under 2.5cas på minnet kan de like godt skrote hele ideen. Nforce 3 virker litt hastverks chipsett.. Satser på et Nforce 4 jeg.. Om det kommer innen rimelig tid. (Hvis det kommer i det heletatt) Egentlig er det Athlon FX med innebygd DDR II minnekontroller som virkelig frister, Men det får bli som en Hammer nr 2 isåfall. Noen som vet hvilken hastigheter den kommer på ved lansering? (3200+) ivhertfall.. Men må da ha no raskere enn det! 8) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 er den jeg vil se ann hammer mot, ikke Northwood som blir avløst som "topdog". Er dog litt interessant å se at den nye amd prosessoren er overlegen p4 nåværende flaggskip. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 For noen år siden var AMD det store, siste året har Intel slått an...og nå forhåpentlig vis vil AMD komme tilbake. LENGE LEVE KONKURRANSE PÅ MARKEDET! Ytelsen opp og prisene ned! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 "Anonyme" lekasjer. BAH! IMO er disse lekkasjene fra AMD selv, og er kun en del av en utspekulert markedsføringsstrategi! Som den seriøse bruker av HW.no håper eg da inderlig at ikkje HW legger ut slik markedsføring fra konkurrerende selskaper. F**** dobbelpost...kan ikkje slette den heller Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Syns ikke den var så bra for og hvere basert på noe så nytt og den koster sikkert MYE penger nei takk. kor mage mhz har den egentlig? kommer det noen som er MYE bedre en den for den var ikke akuratt mye bedre en p4 3.2 og den jeg har nå kjører på 3.7 ghz så den er sikkert bedre uansett og jeg driver på med mye video redigering og tegner litt i maya og der er p4 best pga sse2 og når det gjeller memory benchmark så får jeg 6030 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Regner med den koster litt mer enn XP3200+ men synker i pris når det kommer flere modeller (vet ikke hvor mange som kommer i starten) men det FX3200+ blir kanskje den minste av dem(?). Priser tatt fra Komplett: AMD Athlon XP3200+ BOXED 4,545,- AMD Athlon XP3200+ 3,453,- Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed 6,911,- litt av et prishopp fra XP3200+ boxed til u/boxed :o Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg har underlig mye bakkekontakt ennå syns jeg får vente og se hvordan det ligger an utpå vårparten. Da har både prescott og 64 Fx forhåpentligvis fått litt fotfeste i markedet, samt at de begynner å nærme seg noe som kan kalles optimaliserte systemer for disse. Jeg tenker da ikke på software, men hovedkort og chipsett m.m. Jeg sitter ihvertfall godt med min trauste, gamle Xp2400 og Kt333 chipsett inntil videre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Regner med den koster litt mer enn XP3200+ men synker i pris når det kommer flere modeller (vet ikke hvor mange som kommer i starten) men det FX3200+ blir kanskje den minste av dem(?). Priser tatt fra Komplett: AMD Athlon XP3200+ BOXED 4,545,- AMD Athlon XP3200+ 3,453,- Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed 6,911,- litt av et prishopp fra XP3200+ boxed til u/boxed :o 1000 kroner for kjøler og vifte....jaja...de vet å ta seg betalt Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Regner med den koster litt mer enn XP3200+ men synker i pris når det kommer flere modeller (vet ikke hvor mange som kommer i starten) men det FX3200+ blir kanskje den minste av dem(?). Priser tatt fra Komplett: AMD Athlon XP3200+ BOXED 4,545,- AMD Athlon XP3200+ 3,453,- Intel Pentium 4 3.2 GHz Boxed 6,911,- litt av et prishopp fra XP3200+ boxed til u/boxed :o 1000 kroner for kjøler og vifte....jaja...de vet å ta seg betalt Er jo selvfølgelig en kjempebra vifte. (duh) Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 AMD har hypet hammer så mye at jeg tror ikke det er noen fare for at den lever opp til forventningen. Virkelig? Gidder du posten noen linker? Dennis87-> Du er vel den største fanboyen dette forumet har sett på en stund. Btw, hvor mange prosent av cpuene som selges tror du det er som overklokkes? Kostet p4-en din lite penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå