Gå til innhold

Kompitable skjermkort for Alienware Aurora r2 hk?

Joakim97

Anbefalte innlegg

Jeg har da kjøpt meg et Gainward GTX 660 Ti kort som jeg endelig har fått plassert inne i mit Alienware Aurora R2 kabinett. Men når jeg skal installere driverne til skjermkortet kommer det ca. 1/4 og spurter fram til halv og stopper plutselig. Så popper det opp en melding som sier : Nvidia install failed. Jeg har prøvd så og si alt.

PC specs:

i3 540 Clarkdale prossesor

Alienware Aurora r2 motherboard

Gamle skjermkort : ATI 5670 Redwood XT 1 GB videominne

Kingston 1333 Mhz ram (x2 2 GB) (x2 1GB)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Du har plugget i strøm på kortet?

Så klart har jeg det. Prøvde til og med en annen strømforsyning på 750 W. Funka heller ikke. Vurderer å kjøpe nytt hoverdkort, kabinett, prossesor og en SSD for å fornye alt. Vannkjøling får jeg av broren min som passer til 1155. Helst til under 7k.. Har sett på 3570K, InWin GRone, MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Corsair SSD Force Series 3, 120GB 2.5", og får en H60 vannkjøler av broren min.Silver Power SP-S750M 750W PSU

Du har plugget i strøm på kortet?

Så klart har jeg det. Prøvde til og med en annen strømforsyning på 750 W. Funka heller ikke. Vurderer å kjøpe nytt hoverdkort, kabinett, prossesor og en SSD for å fornye alt. Vannkjøling får jeg av broren min som passer til 1155. Helst til under 7k.. Har sett på 3570K, InWin GRone, MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Corsair SSD Force Series 3, 120GB 2.5", og får en H60 vannkjøler av broren min.

Sry for at jeg ikke har svart, har helt glemt og sjekke forumet x) Endret av Joakim97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...