Gå til innhold

BK: Nikon FE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min andre SLR, etter å ha debutert med østtyske Petri.

Har ikke gitt bort mine Nikon-hus. Håper aseatene lager en "filmpatron" med bildebrikke man kan stille på ISO, med usb-kontakt til tømming.

Men - det skal vel mye til før hovedprodusenter gjør slikt, siden det jo ville gå de like i næringa.

Men jeg tror allerede det er teknologisk mulig.

 

Denne kan multieksponere; en egenskap ikke alle hadde.

Bunn solid kamera.

 

Spennende, Svein, og artig å følge med.

Lenke til kommentar

Min andre SLR, etter å ha debutert med østtyske Petri.Har ikke gitt bort mine Nikon-hus. Håper aseatene lager en "filmpatron" med bildebrikke man kan stille på ISO, med usb-kontakt til tømming.Men - det skal vel mye til før hovedprodusenter gjør slikt, siden det jo ville gå de like i næringa.Men jeg tror allerede det er teknologisk mulig.Denne kan multieksponere; en egenskap ikke alle hadde.Bunn solid kamera.Spennende, Svein, og artig å følge med.

TAkker Trond Olav! :)

 

Synes det er noe eget med design og kvalitetsfølelse mm. ellers på disse gamle gode modeller. Hadde ikke vært meg imot med noe slikt kombinert med digital teknologi....ER jo også en ivrig Olymann og liker deres satsing på hybridene, så mulig det kommer noe derfra også i speilrefleks om ikke så altfor lenge.. ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...