Bad Boy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hei alle eg lure berre på kor open gl e blitt av eg skulle spille medal of honor og der står att eg ikkje har open gl samme skjer i cs eg e installert alle drivarane som skal vere:)prøvd og omega plz hjelp!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 heialle eg lure berre på kor open gl e blitt av eg skulle spille medal of honor og der står att eg ikkje har open gl samme skjer i cs eg e installert alle drivarane som skal vere:)prøvd og omega plz hjelp!!!!!!!!!!!!! vet ikke så mye om drivere til ati,men har du prøvd og laste ned patch/patchene til mohaa.. prøv og gå i på direct x9 i win og se om du kan ta alle testene der om det blir feil der,er det sikker noe drivere.og driverene til hk er seff innstalert(viktig) Lenke til kommentar
Bad Boy Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 ja eg e innstallert alt dx 9 funka fint opengl e vekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå