_Lille Gutt_ Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hei, Lurte på Hvor Jeg kan Kjøpe/leie Minecraft Server. Helst Norsk Siden Og Ikke Såå Dyr :3 Når Du Leier Server Kan du bestemme World Og sånt da? Har en "bra" World på min singelplayer, Eller Jeg syns jeg det er bra. Bilde: ( Det kommer Flere Bilder I mårra eller Søndagen ) Også det med Om du kan bestemme world og sånn selv, Gjør de liksom alt og du ikke gjøre noe? Som vanlig Singelplayer bare med andre venner? 1 Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvorfor leie når du kan hoste en gratis server selv? Lenke til kommentar
_Lille Gutt_ Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Fordi Jeg kan bare lage Hamachi server.. :/ Og Hamachi servere Suger Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nei. Du må bare lære deg å åpne porter, så kan alle connecte uten Hamachi Hvilken router har du? Lenke til kommentar
Herrljunga Cider Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Pc? Eller nett? :3 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Du trenger ikke hamachi, bare skaff en stasjonær pc med greie specs (min 4gb ram hvertfall), og åpne port 25565 (står i bruksanvisningen til ruteren din hvordan du gjør det, skriv ipconfig i cmd og skriv det tallet som står i standard gateway så kommer du til ruterinstillingene. Og sett porten til å gå til det tallet som står under ipv4), når noen da skriver inn din ip + :25565 vil de komme til din server, du kan også kjøpe et domene, eller få et fra opendns, da kan de bare skrive inn eksempel.opendns.com og komme til serveren din, hvis du kjøper et får du www.ditnavn.com/org/info etc. Lenke til kommentar
Herrljunga Cider Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Okai Takk Har 3 Gb Ram Lenke til kommentar
Herrljunga Cider Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Også Når jeg prøve og lage Non Hamachi så kommer det "End Og Stream" (Bukkit) Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Sjekk i oppstarts filen (den bat fillen du trykkerpå for å starte bukkit) at du har gitt gitt den så mye ram som mulig (si 1,5 - 2 hos deg), så kan du jo sjekke at du får koblet til fra en pc på samme nettverk (skriv inn lokal ip på en annen pc + :25565 i minecraft), prøv å starte opp uten plugins første gangen også. Lenke til kommentar
Herrljunga Cider Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Får det ikke til :C Kjøper heller en Server.. Vis ikke noen Vis Hoste for meg Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 da kan du jo f.eks sjekke ut her https://minecraftserver.net/, selvom jeg vil STERKT anbefale deg å lage din egen, ye mer kontroll på den måten. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skal du ha plugins på serveren? Lenke til kommentar
Herrljunga Cider Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 da kan du jo f.eks sjekke ut her https://minecraftserver.net/, selvom jeg vil STERKT anbefale deg å lage din egen, ye mer kontroll på den måten. Lyst til og hoste selv.. Men Får det ikke til.. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hva er det du ikke får til? Åpne porter? Lenke til kommentar
Herrljunga Cider Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva er det du ikke får til? Åpne porter? Og få den til og funke, Og åpne porter.. Men det kommer sånn "Bad Login" Og "End Of Steam" Når jeg skriver localhost. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hvor er det du skrive localhost? *skriverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Endret 5. september 2012 av Xenon54 Lenke til kommentar
Herrljunga Cider Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvor er det du skrive localhost? *skriverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr På Direct Connect Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Finn ruteren din her: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 har hatt 3 store servere på pc med 3 gb ram uten lagg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå