maudio Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 yo, bare lurte. Dama mi og jeg skal flytte sammen snart, vi skal bygge hus, og vi har ett super bra forhold. ikke for å skryte, men vi har en major kommunikasjon. Men hun er nå på fest, uten meg, for jeg gidder ikke, jeg er trøtt og sliten. Så er det lame av meg å sitte hjemme å game minecraft med lillebroren hennes istedet for å feste med henne? Jeg liker å gi henne litt space med venninder. Så jeg føler det er cool. kan jo ikke være sammen hele tiden i ett forhold. er jeg kul kjæreste? eller en kjip en som ikke gidder være med jenta si på fest. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 31. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2012 Yo, du er cool. 13 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Det er bra å gi henne alenetid med venner Men jeg synes du kan bli med av og til, kanskje det vil glede henne? Hvis dere har så god kommunikasjon bør du vel allerede vite om det er greit eller ikke, hehe.. Endret 31. august 2012 av Lykketroll2 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 du er kul walla respekt mann 9 Lenke til kommentar
maudio Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Vi har vært sammen over 1 år, å jeg har vært med henne hver fest siden første stund. Så dette er første gangen jeg er hjemme:p Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Vi har vært sammen over 1 år, å jeg har vært med henne hver fest siden første stund. Så dette er første gangen jeg er hjemme:p Da vil jeg tro at det ikke er noe problem i det hele tatt! Er man sliten så er man sliten.. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Burde ikke være noe problem. Hørtes helt fornuftig og sunt ut Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du bonder max med din svoger. Kan vel ikke skade det. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du må ikke bry deg om hva damer synes. Vær en ekte gangsta og gjør med dama det du vil når du vil. Hvis du vil sitte hjemme å game, så skal dama bli hjemme og ikke mase om fest. Hvis hun er ulydig, så bare smacker du henne. Don't hate the playa. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Halla snuppah, hopp inn i Mujaffas BMW! Waka waka, eh eh. 2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Beste spillet ever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå