Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

om mit lov og forelskelse

Anbefalte innlegg

jo hei jeg hetter martin jeg er en gut på 17 fyller 18 den 22 sep

jeg skall fortelle dere om min oppvekst og kjerlig hets problemmer så får dere si vad dere synnes =)

da jeg var liten var jeg en gut som altid havnet i trøbel

og jeg hade en stefar som het roger han var snil till vannelig men da jeg ble eldere så ble han voldelig på en måte hvis jeg ba han og klappe i gjen når han ertet meg så ble jeg fillerista hvis jeg var ved vegger slo jeg hodet i veggen og det er grunnen till at jeg er red og si vad jeg menner og red for at jeg altid gjør no galt men han betalte for at jeg kunne spille ishokey i 5-6 år han tok meg okså med på tusenfryd og sånt men da jeg bynte på ungdomskolen ble det slutt mellom mamma og roger jeg var den gutten som ble dyttet vek fra samfunet jeg hadde bare en good venn men nå er han borte 2 år sennere ble mamma sammen med som vi kaller vidar dete er i9kke hans onkli navn sin jeg ble plaget og sån der jeg boddefør som var i slemmestad flyttet jeg opp till oppland og fik meg en job som snekker jeg ble medlem i rødekors og drivdes veldig fint der detgik fint 1 år så ble det slutt med mamma og vidar men jeg fortsatte og bo der opppe og leter etter en leilig het her oppe da jeg sa till vidar at jeg skulle flytte så fik jeg till bake melding fra han at hvis du gjør det omer jeg till og vere helt alenne og sjeffen ville ikke ha med der jeg ville ikke få no hjelp og mye anet her oppe måte jeg passe på en pansjonist da jeg hvar hjemme og ryde og vaske etter henne og hjemmetjenesten som var der det gik ifn det enne året så fik jeg en melding om jeg kunne stå vakt på nm i motorcross på strykken der møtte jeg en jente på vaktem som vi snakket mye sammen

på slutten av den dagen holdt vi hender og akurat i det øyebliket merket jeg at det kriblet i magen og nedover hjertet pumpet en dell fortere

jeg kom på vakten neste deg vi pratet ike så mye den dagen pga vakt plaseringer alt gikk fint jeg fin nr hennes hun fikk mit jeg dro hjemm og sovnet på sofaen tengte på henne så plutselig ringthe hun og vi pratta sammen på slutten av dem samtalen spørte hun om jeg likte henne jeg var liv red for og svare på det så jeg sa hellesantheten hun fliralitt og sa at hun likte meg og og dagen etter inviterte jeg henne utpå byen till midag hun vill det gjerne sa hun så jeg fikk nesten ike sove den naten og på morgenen dagen etter fik jeg en melding av henne at hun ville ikke dra ut på byen hun vill at jeg skullek ome opp og spisse midag hios henne og se film der opppe jeg gikk og gleda meg helle uken klarte ikke og få gjort noe jeg så nervør og livred for at jeg skulle si eller gjøre noe feill vi pratet samen hver dag dagen før daten fik jeg en melding at hun ville bare at vi skulle vere venner intillvidere hun ville ikke hasteseg in i et forhold og hun hade på en måte planlagt dette sa hun jeg svarte det går fint

dagen jeg skulle på date og ret før jeg kom meg till togstajonen ringte hun og avlyste daten sin hun var veldig forsinket og mye hadde sjed den dagen og hun var midt i en ridetur som ville ta lengere tid en forventet så hun sa kan vikke ta det en gang till høstferien jeg håper du ikke ble skuffet sa hun jeg sa neida og nå er jeg hjemme og lurer på vad jeg skall gjøre ?

og jeg er en storspisser men nå har jeg bare spist 3 brød skiver i helle dag ike drikket no heller og eer ike sulten

jeg vet ikke vad jeg skall gjøre help meg verså snill vad bør jeg gjøre ?? =)

Endret av mar3tin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å ta dette seriøst. Hvis du virkelig har et problem, så finnes det andre sider som egner seg bedre til dette. F.eks Klara-Klok.

det er greit det skall prøve det vill ikke kalle det er problem men jeg er bare veldig bekymret engentelig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...