Jon Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Finnes det noen gode sloss-spill til PC? Jeg tenker da typisk på noe lignede Tekken til PS1/2... Jon Lenke til kommentar
The man! Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 du kan vel spille ONI, selv om det ikke er helt det samme. men kampsystemet ruler seriøst Lenke til kommentar
JSS Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Du kan jo bruke en PS1/PS2 emulator så kan du spille tekken på PC... Lenke til kommentar
Jon Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 ONI... ikke helt det samme. Dessuten, hvis jeg ikke husker helt feil gikk det ikke å definere knapper på tastaturet, eller andre steder! PS1/2 emulator..? Finnes det? Funker det?!? Linker? Jon Lenke til kommentar
The man! Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Quote: On 2002-02-11 23:38, Jon skrev:ONI... ikke helt det samme. Dessuten, hvis jeg ikke husker helt feil gikk det ikke å definere knapper på tastaturet, eller andre steder! det gikk an å definere knapper men det måtte du gjøre under innstallen (eller noe sånt). men standard knappene ruler, det var oni som fikk meg vekk fra "piltast-styring" Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Som minner om Tekken..? Tja, hva med Guilty Gear X? Det ligner mest på StreetFighter spillene, men har bra grafikk og har fått ok kritikker. Check it out. -P- Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Mortal Kombat 2 Forevah! Yeah, det er vel kanskje litt gammelt. Jeg syntes fortsatt at 4'ern er stili', men elendig grafikk. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Guilty Gear X synes jeg at var helt horribelt. Det var artigere med Tekken 3 på pc via Bleem! da det funka en gang i tiden. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Det som er kult med Playstation emulator er jo at grafikken blir dobbelt så bra som på playstation, selv om det høres dumt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå