Hans-Ragnar Olsen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Lilje Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Dette ble da ikke så aller værst...friske farger...skorter ørlite på fukuset på hoved blomst,men det er bare flisespikkeri;) Har ikke fått testet ringblitzen ennå,for har pusset opp ett rom her hjemme serru,men skal sjerpe meg,og sende noen bilder til deg som lovet;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Dette ble da ikke så aller værst...friske farger...skorter ørlite på fukuset på hoved blomst,men det er bare flisespikkeri;) Har ikke fått testet ringblitzen ennå,for har pusset opp ett rom her hjemme serru,men skal sjerpe meg,og sende noen bilder til deg som lovet;) Hei. Tusen takk for kommentaren. Ser frem til de bildene som du sender til meg. Angående fokus på hovedblomst,så mener jeg at jeg brukte manuell fokus og da er det vel jeg som har vært litt unøyaktig.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dette ble da ikke så aller værst...friske farger...skorter ørlite på fukuset på hoved blomst,men det er bare flisespikkeri;)Har ikke fått testet ringblitzen ennå,for har pusset opp ett rom her hjemme serru,men skal sjerpe meg,og sende noen bilder til deg som lovet;)Hei. Tusen takk for kommentaren. Ser frem til de bildene som du sender til meg. Angående fokus på hovedblomst,så mener jeg at jeg brukte manuell fokus og da er det vel jeg som har vært litt unøyaktig.:-) Ikke så galt,men litt ullent på støvbærerne..men herregud,dette er ikke så lett å få til heller da. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Dette ble da ikke så aller værst...friske farger...skorter ørlite på fukuset på hoved blomst,men det er bare flisespikkeri;)Har ikke fått testet ringblitzen ennå,for har pusset opp ett rom her hjemme serru,men skal sjerpe meg,og sende noen bilder til deg som lovet;)Hei. Tusen takk for kommentaren. Ser frem til de bildene som du sender til meg. Angående fokus på hovedblomst,så mener jeg at jeg brukte manuell fokus og da er det vel jeg som har vært litt unøyaktig.:-) Ikke så galt,men litt ullent på støvbærerne..men herregud,dette er ikke så lett å få til heller da. Hei. Ja her må jeg bare forbedre meg ganske mye. Takker så mye for kommentarene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg