CA287 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg er på jakt etter den beste scooter'en til å utføre wheelie'er med. Noen her som har erfaring med dette? Trenger å vite hvilket merke og model jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Elektro-Lars Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hvis du har tenkt å kjøpe moped til å dra på bakhjulet, ville jeg anbefalle deg å kjøpe en med gir/clutch. Grunnen er at det å få en motorsykkel eller hva som helst på bakhjulet er at du har en plutselig akselerasjon, så kraftig at framhjulet tar av fra bakken (det gjør det litt uansett når du akselererer, men ikke så mye at du tar en wheelie), noe som er mye enklere dersom du kan la motoren snurre seg opp litt før kraften overføres til bakhjulet. Lenke til kommentar
CjOnTheBeat Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg er på jakt etter den beste scooter'en til å utføre wheelie'er med. Noen her som har erfaring med dette? Trenger å vite hvilket merke og model jeg skal kjøpe? Yamaha Slider. Den har tanken bak ulikt en del andre scootere. Så har du mye bensin hjelper det en god del når du drar an opp. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Små scootere, lett å sitte seg langt bakpå, og om du skulle gå rundt er det lettere å få beina av til å ta imot med. Det er ikke spesielt vondt å gå rundt på scooter, men kan være leit mtp. riper og bulker som kan oppstå. Øv deg gjerne på litt mykere underlag(Kjørte selv mye på en kunstgressbane, selv om det ikke er helt lovlig). Beste tror jeg blir mye smak og behag, og mye hva du har øvd med. Endret 2. oktober 2012 av NutrL Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Det jeg husker fra den gang jeg lekte meg på scooter var at problemet ikke var å få den opp på hjul, men holde den der. Min var riktig nok litt trimmet, men ikke noe ekstremt. Husker faktisk ikke hvilken scooter jeg hadde, men mener det var en Piaggio - grisestygg var den i hvert fall, men funket fett på bakhjulet. Endret 2. oktober 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå