Krismeko Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Morgen i Sjodalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Detaljrikt og flott bilde, fargemessig godt, komposisjonsmessig ville jeg kuttet bort veien til høyre, eller klonet den bort, da ville du "vært" enda lenger inn i villmarken Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Se her ja. Her er det et nydelig lys som løfter bildet til nye høyder. Dette syns jeg ble bra men hotellet var under all kritikk. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Detaljrikt og flott bilde, fargemessig godt, komposisjonsmessig ville jeg kuttet bort veien til høyre, eller klonet den bort, da ville du "vært" enda lenger inn i villmarken Takk for det, Terje. Og takk for tips om veien, har faktisk ikke tenkt over den jeg. Kanskje jeg forsøker å ta den bort Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Se her ja. Her er det et nydelig lys som løfter bildet til nye høyder. Dette syns jeg ble bra men hotellet var under all kritikk. Mvh Harald G. Jaja, her var jeg oppe Litt tidlig iallfall men enda noen timer å gå på Vi valgte hotellet på andre sida av veien Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Dette er jo bare å nyte...bare kaffekoppen og tusen mygg som mangler her nå;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Vakkert og rolig. Nydelige farger Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Lever meg lett inn i slike bilder.. Fin naturskildring. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Dette er jo bare å nyte...bare kaffekoppen og tusen mygg som mangler her nå ;) Kaffe på tur er alltid koselig. Her var ikke mygg men derimot uhyggelig store mengder knott Vakkert og rolig. Nydelige farger Tusen takk. Var en fin morgen i fjellet Lever meg lett inn i slike bilder.. Fin naturskildring. Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg