Terje Solfugl Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Tjeldsomt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Artig å sjå kva ein kan få til med Photoshop og ein dose kreativitet. Komposisjonsmessig veldig bra. Vanskeleg å sei noko om fargar skarpheit etc. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Stilig effekt i bildet om du scroller opp og ned...og dette var jo ikke noe jeg ventet av deg..men dette likte nå jeg..kanskje sær jeg er,men ærlig ihverfall;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Skjønner ikke helt den greia..ser du bare elendighet Jan Erik ? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Skjønner ikke helt den greia..ser du bare elendighet Jan Erik ? Nei nå misforstod du meg..likte bilde jeg...prøv å scroll rolig opp og ned så vil du se en morsom effekt..vel på min skjerm skifter lyset..på V1...legg på en sort bakgrunn og effekten blir enda sterker...så kunne godt hatt dette på veggen jeg altså Endret 31. august 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Stilig og llivlig ! Lyset gir liv og blir enda mer ut av det med sort bakgrunn. Jeg liker det kjempegodt! 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 kult dette, men jeg synest jo originalen var bra også jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg