Joachim_F Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det er helg, og vi feirer med en oversikt over ukens nedlastbare spillutgivelser. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hva med super crate box? det kom gratis på steam den uka her (onsdag?) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Super Crate Box er nevnt øverst under Gratisutgivelser Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Sweet! Nytt spill fra Choice of Games-folka (Eerie Estate Agent). Kult å se at de har tenkt litt nytt denne gangen, i stedet for å la oss spille en stereotypisk karakter i en klisjéfylt historie. Noe som for all del er gøy, men fint med litt forandring også. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ikke så mye spennende denne uka bortsett fra King of Dragon Pass selvfølgelig. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 King of Dragon Pass anbefalast på det sterkaste. Eg hadde aldri høyrt om det før eg såg det på GOG.com, og vart so begeistra over oppdaginga at eg måtte lage ein tråd om det. Unikt og genialt. Kay Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Nettbutikken GOG har rotet mye i det siste Har ikke jeg fått med meg. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 King of Dragon Pass er nok höjdaren, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå