halohalo Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 (endret) Hei! Har noen spørsmål jeg håper dere kan svare på. 1. Fjernlysene hadde for stor samlet lysstyrke. Kan jeg da bare fjerne 1000metringene så er det godkjent? 2. Opasitet 3,0 eller typeavhengig verdi for turboladede motorer (2er feil) Har dette noe å gjøre med luftfilteret kanskje? Er lenge siden det er byttet. Endret 31. august 2012 av halohalo Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 Noen som vet ? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tror de summerer luxen som er innpreget i alle lykteglass, så om du fjerner 1000-metringene vil du muligens gå igjennom på det punktet. Opasitet er vel røyktettheten på eksosen? Altså hvor mye røyk som kommer. Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 1. september 2012 Forfatter Del Skrevet 1. september 2012 OK. Hva kan jeg gjøre med det da? Skifte luftfilter foreslo de på NAF, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
newsmann Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Skift luftfilter og ha på dieselrens hvis bilen har diselmotor. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Som oftest vil en langtur med høyt turtall og hyppige innslag av god gammeldags grisekjøring ta hånd om avgassproblemet. Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) eg kjørte bilen hardt ca en km i en bratt bakke, og avgassen ble helt bra. "var en -96 disel" Endret 2. september 2012 av LiNwin Lenke til kommentar
halohalo Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Golf 98 Diesel er det snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå