hmeggy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hej! I mitt jobb söker vi personer som talar norska, danska, finska och albanska. Företaget arbetar med den medeltida strategispelet Imperia Online. Arbetet innebär översättning av spelet och enkel support via e-mail. Du kommer att tjäna en bulgarisk medellön, med 10 procent extra om du kommer i tid. All mat och dricka på jobbet är gratis. Centralbelägen lokal. Trevliga unga kollegor. Vi kommer att hjälpa dig hitta bostad. Jobbet finns i Sofia, Bulgarien och du måste vara beredd att flytta. I landet finns många liknande jobb som är perfekta för dig som vill få erfarenhet från ett annat land. Om du vill veta mer kan du maila till [email protected] Lenke til kommentar
GodMorgenNorge Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Oh yay. Kommer jeg til å tjene en gjennomsnittlig bulgarsk lønn? Where do I sign up? :nei2: 2 Lenke til kommentar
hmeggy Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Oh yay. Kommer jeg til å tjene en gjennomsnittlig bulgarsk lønn? Where do I sign up? :nei2: Maila gärna till [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå